Hoppa till innehåll
Anime.se

Gravitation på svenska


Kuroneko
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag vet inte om en liknade tråd redan finns, men lat som jag är orkar jag inte leta.

 

Iallafall så står det klart.

 

Gravitation kommer på svenska i november(om inga förseningar sker).

Såg den som reklam i en annan manga jag läser.

 

Funderat på att köpa manga, men nu när den kommer på svenska ska jag köpa den då eller är den engelska versionen bättre??

 

Vad tycker ni???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har den svenska boken *håller upp och visar* fick tag på den under ISV i Malmö då dom hade en mässa där. Om någon frågar mig så tycker inte jag att det finns något fel på översättningen. Det flyter på och dom har inte klyddat till det för mycket med namnen osv. Men jag har inte engelska gravitation att gemföra med så ska kanske inte yttra mig för mycket. Men jag skulle iaf inte ha köpt den engelska versionen nu när den svenska är ute. Speciellt om det bara kostar ca 50kr för en svensk och 100 för engelsk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gravitation är en sådan manga som är ganska svår att läsa, mycket text och så, svåra ord på engelska. (Har två nr på engelska)

Så, jag skulle föredra att köpa den svenska i fortsättningen. Men, nu kanske det är så att de flesta är bättre på engelska än jag, så, ni kanske inte tycker det är så svårt, men men... ^__^ Jaa... också är det ju billigare! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...