Hoppa till innehåll
Anime.se

Shakugan no Shana


zionux
 Share

Rekommenderade inlägg

ooh, tack för påminnelsen :3

 

Avsnitt 1 och 2 var ganska innehållsfattiga tbh. Hoppas att detta avsnitt är lite bättre.

 

Yes, tycker likadant jag med, tydligen ska det här avsnittet ge mer om Shana och hennes liv innan hon kommer till Misaki city.

 

Läste lite till och det verkar som att det blir ett 2 part avsnitt, alltså kommer sista avsnittet i OVAn vara fortsättning på dagens avsnitt och kommer i Augusti.

 

Vågar man hoppas på Säsong 3 till höst? *Håller tummarna*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åå.

 

...

 

Inte sett avsnitt 2 än.

 

tydligen ska det här avsnittet ge mer om Shana och hennes liv innan hon kommer till Misaki city.
Fast det låter ju någorlunda intressant egentligen.Mm
För vi vet väl inte något om vad som hände henne mellan Tendou-kyuu och Misaki? Då är bara frågan om storyn kommer vara allvarlig.

 

Vågar man hoppas på Säsong 3 till höst? *Håller tummarna*
Höst? Njaa, det tycker jag låter optimistiskt :3

Fast tidigare serier har ifs börjat på hösten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
  • 8 months later...

Jag minns inte om det kansker finns någon kort sammanfattning i första avsnittet av S, med det borde nog bara vara "Det här är Shana och hon är en Flame Haze" i så fall.

 

Filmen motsvarar bara första arcet. Har dessutom ett annat slut (orginalslutet från boken). Vad sägs om att läsa avsnittssammanfattningar på wikipedia? :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...