Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljs:Love Hina Region 1 DVD BOX Vol 1-6 + Xmas/Spring OVAs


Bloodysakura
 Share

Rekommenderade inlägg

Som rubriken säger vill sälja Love Hina Region 1 DVD BOX Vol 1-6 + Xmas/Spring OVAs. Skivorna är i utmärkt skick och dvd boxen e i ganska bra skick har fåt lite stryk i kanterna men det e ganksa ok (vill bara peka ut det så att ingen tjatar om att jag inte meddelade det. Kan ta bilder om så önskas) Boxen skulle jag ge 7/10 i betyg resp 9.5/10 för DVDsen.

 

Tror inte det e så mycket mer som behöver förklaras...

 

Jo just det. Kan sälja Ovasen separat men boxen vill jag behålla hel. e det någon som kan säga på ett ungefär vad detta e värt? Har ingen aning själv...

 

Kan oxå vara intresserad av något byte om någon vill byta någon DVD box.

 

Finns I GBG, Skickas bara mot förskotts betalning! inga undantag (tyvärr litar jag inte på folk efter jag blev bestulen på ett grafikkort på 1500kr som sägs ha försvunnit i posten.....)

 

Möts helst i GBG...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag fick ett bud på en annan sida på 500 kr för bara boxen ger någon mig 700kr för alltet så tar jag det. (om inte någon bjuder högre då..)

 

TLN = The Last Ninja från PCG? Sakura här :)

 

EDIT: han bestämde sig för att ta alltet, e det någon som kan betala innan honom (han måste få köpt något först) så e den eran för 700kr(+ev. frakt)... Först i kvarn.. (BOXEN+OVASEN då)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag fick ett bud på en annan sida på 500 kr för bara boxen ger någon mig 700kr för alltet så tar jag det. (om inte någon bjuder högre då..)

 

TLN = The Last Ninja från PCG? Sakura här :)

 

EDIT: han bestämde sig för att ta alltet, e det någon som kan betala innan honom (han måste få köpt något först) så e den eran för 700kr(+ev. frakt)... Först i kvarn.. (BOXEN+OVASEN då)

 

Boxen+OVA för 700kr + frakt låter bra. Jag får återkomma i eftermiddag, ska se efter hur mycket pengar jag har tillgång till för nuvarande.

 

Edit: Och japp, det är The Last Ninja. Hej på dig, var ett tag sedan :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

EDIT: han bestämde sig för att ta alltet, e det någon som kan betala innan honom (han måste få köpt något först) så e den eran för 700kr(+ev. frakt)... Först i kvarn.. (BOXEN+OVASEN då)
Om du har fler än en intresserad kan du alltid lägga upp filmerna på auktionssidan http://www.tradera.com/

 

Det finns säkert många intresserade där som inte besöker det här forumet så ofta.

 

Skulle du kunna länka in en bild på filmerna här?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm det va ett tag sedan, får bli aktiv igen nu ;) hade typ glömt av forumet :)

 

Haha, det är inte så mycket som har ändrats där trots allt kan jag meddela, inte som jag tänkt på åtminstone ^^

 

Men ja, den här andra personen som vill köpa, när skulle han köpa isåfall? Jag får pengar i helgen nämligen, så på måndag ska jag väl isåfall kunna skicka pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm det va ett tag sedan, får bli aktiv igen nu ;) hade typ glömt av forumet :)

 

Haha, det är inte så mycket som har ändrats där trots allt kan jag meddela, inte som jag tänkt på åtminstone ^^

 

Men ja, den här andra personen som vill köpa, när skulle han köpa isåfall? Jag får pengar i helgen nämligen, så på måndag ska jag väl isåfall kunna skicka pengar.

 

det har han inte sagt... han finns på nordic hardware så jag "känner" inte honom lika bra som jag känner dig...

 

Om du vill följa konversationen så... mer än så vet jag inte..

 

Länk

 

(använder en kompis NH konto där så det e allså jag som e leffex)

 

Just nu vill jag bara få pengar ASAP så det e först i kvarn..

måndag funkar bra för mig på

 

bloodysakura@gmail.com om det e något ni undrar... ska ta lite bilder nu.. (blir dock bara med webcam me njag ska försöka visa skadorna på boxen så bra som möjligt..)

 

Sorry att det e så kass kvalite på bilden...

 

picture0174jy.th.jpgpicture0160la.th.jpgpicture0147uh.th.jpgpicture0122lr.th.jpg där ser ni oxkså den lilla skadan som finns i kanten och under boxen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...