Hoppa till innehåll
Anime.se

Dating-sim karaktär


Nilsson
 Share

Rekommenderade inlägg

Hejsan, har sökt mig hit för att få lite kritik och liknande :)

Har nyss reggat mig här, så jag vet inte hur hård er kritik brukar vara, men jag säger kör på allt ni har. Det uppskattas verkligen.

 

Detta är en av mina karaktär till ett dating-sim spel som jag nyligen börjat med (Mer information kommer om det då jag antagligen kommer lägga upp en tråd med concept-art, och färdiga screenshots). Håller fortfarande på att komma på vad hon ska ha för namn.

 

Bilden är inte helt klar än, mer i sketchstadie då jag vill låta er försöka hitta några fel som jag missat, eller något jag kan förbättra. Bilden i sig ska "representera" henne, så jag ska försöka göra den så bra som möjligt.

 

Allt annat jag har gjort tidigare finns @ http://Helblinde.deviantart.com

Det var allt :)

 

hejsansoet4to.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en helt okej bild. dock är linjerna inte "raka" (kanske så du vill ha det) och att hennes krage ser lite mysko ut (inget direkt märkvärdigt). hennes högra arm ser väldigt tjok ut. (det saknas djup som visar att är en arm där och inte bara en tröja...) gillar annars bilden i allmänhet..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du menar att linjerna är väldigt "sketchiga" så är det tack vare att jag inte fixat till det än. Det ska jag självfallet göra :)

 

Håller nog med dig angående högerarmen, ska se till att markera ut armen under tröjan lite bättre. Detta är dock tänkt, eftersom att när jag börjar cga bilden, så lägger jag in skuggor för att skapa djup.

 

Tackar för dina synpunkter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...