Hoppa till innehåll
Anime.se

Svenska kommande animé-DVDer


Genma
 Share

Rekommenderade inlägg

Nu är listan med kommande animé-DVDer i Sverige äntligen uppdaterad!

 

Emina är lite luriga och släpper titlar som inte annonserats alls i förväg och deras hemsida är omgjord men fortfarande lika förvirrande. Den här gången finns det åstminstone lite trailers att fördriva tiden med.

 

Noble Entertainment har återigen utannonserat att de skall börja släppa Love Hina- och Ninja Scroll-TV-serierna. Vi får hoppas att de kommer längre än utannonsering den här gången.

 

En god nyhet för alla Studio Ghibli-fantaster är att deras 'Eldflugornas grav' äntligen släpps på DVD i Sverige och om mina källor stämmer blir det ännu fler Studio Ghibli-DVDer i Sverige inom en snar framtid!

 

- Listan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är orolig för Love Hina-DVD:n. Jag har sett det första avsnittet som följde med senaste numret av Manga Mania och där fanns det några saker jag störde mig på. Exempelvis bildkvalitén... när karaktärer rörde sig blev det som "rutor" vid linjerna. (Har ingen aning om det finns ett namn för sådana grejer) Samt verkar de ha översatt från engelska ljudspåret eller något eftersom det då och då kom fram text trots att karaktärerna inte ens sa något.

 

Men det är kul att Eldflugornas grav kommer! Den har jag länge velat se. Även kul att de börjat släppa anime med massa extramaterial nu. (Som att de släpper Appleseed igen fast med allt extramaterial) Nästa steg är att ta med samlarboxar när man köper en serie.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...