Hoppa till innehåll
Anime.se

Trigun favorit karaktär (plus lite annat)


tetsuo-shima
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej igen det var nu lite länge sen jag gjorde en tråd, så här kommer en (!)

 

1:Vilken är din favorit karaktär (?)

 

2:Vilken är bäst, Animen eller Mangan (?)

 

3:Vet nån nåt om det nya trigun spelet (?) (som inte har kommit ut en)

 

 

Ja det var väl allt (!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Legato, Vash

 

2. Bra på olika sätt nästan omöjligt för mig att säga vilken jag skulle välja.

 

3. Ja du, det jag har hört är att titeln på spelet kommer att vara "The Planet Gun Smoke - TRIGUN" Fast det är bara sånt jag hört fast det kanske mycket väl kan stämma. Mer vet jag inte :P Men det ska viss finnas någon sorts video att få tag på med lite förhandstittar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Hm, får nog säga Legato, även om han kan vara lite för otrevlig för min smak då och då (tvingar folk att slita ut sina hjärtan; tvingar in 40 personer i en liten skåpbil, såna saker). Men han blir häftigare senare i mangan ^^

Blåsinstrumentfantasten Midvalley (diggar hans katakana'siering: Middobarei ze Hoonfuriiku) är också en favorit.

 

2. Mangan och animen skiljer sig rejält åt, så mycket att det nästan är två olika verk. Hur som helst så föredrar jag mangan, då den går djupare i storyn än animen. Fast animen är bättre för komedi-delen.

 

3. Sorry, har bara läst det som står att finna på ANN.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska ju säga så att jag har sett trilern till "Gunsmoke-Trigun" och det ser ut som Gungrave (men det var väl inte så nytt (?) ), fast jag gillar stilen bättre i detta spel , och det ska (antagligen) komma ut till hösten i år och det är sega som gör spelet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...