Hoppa till innehåll
Anime.se

Beställa tv spel på internet


Galondir
 Share

Rekommenderade inlägg

Tycker inte om Game, det är inte direkt "for us, by us"-butik. Mycket beror ju på personen som står i kassan, men företagsstilen gillar jag inte.

 

näe, tacka vet jag tvspelsbörsen då den fortfarande fanns.

 

 

 

Galondir: vet inte om dom direkt har bra priser, men http://discshop.se skickar det så du får det dagen efter, garanterat.. bra om man - som jag - är dålig på att vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker inte om Game, det är inte direkt "for us, by us"-butik. Mycket beror ju på personen som står i kassan, men företagsstilen gillar jag inte.

 

Det jag gillar med Game är deras urval av begagnade spel. När jag väl köper något så är det begagnat. De har en heeel del sånna. Och dom är ganska billiga med det, enligt mig. Så jag gillar dom. (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tackar så mycket ^^ just nu försöker jag hitta nåt ställe som kanske har Suikoden 3 att sälja XD <--- har spelat 4:an och vill nu spela 3:an.

 

spelbutiken.se hade det för ett tag sen men inte längre :( så jag blev lite lessen på det ;x vill ogärna betala typ 700 spänn för det XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...