Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har förbokat

 

Haruhi Susumiyas melankoli 4 (boxen, ni vet)

Hellsing Ultimate 3 - Specialutgåvan

Fighting Spirit (Första samlingen - även känd som Hajime no Ippo)

 

Sitter också och väntar på Maison Ikkoku box #1 och #3 (varför jag inte väntar på #2 just nu är för att det var just de där två boxarna som Axelmusic sålde för en dryg hundralapp styck), Gungrave-boxen och Key the Metal Idol-boxen-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste köpet är Haruhi Box 3 från webbis. Blev billigare än från Axelmusic samt går fortare. Inköpet före det var Gundam Seed 03 för vad var det 70kr + frakt från Axelmusic.

 

Nästa inköp lär nog bli Haruhi Box 4 om inte Hellsing Ultimate 02 hinner före. Går i valet och kvalet vilken version man ska köpa... köpte ju HU 01 som "ordinarie", vilket gör att det känns litet dumt att inte fortsätta köpa de ordinarie utgåvorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Jag har förbokat

 

Haruhi Susumiyas melankoli 4 (boxen, ni vet)

Hellsing Ultimate 3 - Specialutgåvan

Fighting Spirit (Första samlingen - även känd som Hajime no Ippo)

 

Sitter också och väntar på Maison Ikkoku box #1 och #3 (varför jag inte väntar på #2 just nu är för att det var just de där två boxarna som Axelmusic sålde för en dryg hundralapp styck), Gungrave-boxen och Key the Metal Idol-boxen.

 

Meh. Gungrave, Fighting Spirit och Hellsing Ultimate 3 är alla otillgängliga så då fick jag istället en kupong värd ca 1700kr att handla vad jag ville för. Beställde då:

 

Djungeln var alltid trevlig, sen kom Guu-samlingen

Maison Ikkoku box #2

Escaflowne vol. 3 (Jag har egentligen samlingsboxen, men den tredje skivan var småtrasig redan då jag köpte den, vilket innebär att avsnitt 11 inte fungerar som det skall)

 

Sedan bad jag om att få de resterande 500,50kr som var kvar insatt på mitt konto igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beställde nyss Kannazuki no Miko Complete collection från sfbok, lite dyr kanske men eftersom att geneon har gått i konkurs så var det lika bra att passa på nu då de hade den i lager. Stod emellan den och DearS (boxen), hoppas att jag valde rätt (kommer visserligen att köpa DearS boxen vid ett senare tillfälle).

 

Har också en förbeställning på detta (från webbis då):

 

Red Garden vol.1 och 2 w/artbox

Hell girl vol.1 w/artbox

Nadia complete tin

Simoun vol.1

Venus Versus Virus vol.1

Fate/Stay Night vol.1 w/artbox (fick sista exet innan de tog bort den från listan)

Death Note vol.1 LE

 

Nu är plånboken ganska tunn och det blir nog inget mer förens efter jul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åhh, är den värd att införskaffa kanske?

Kannazuki no Miko är helt klart värd det ja, tipsade Timotei om den för ett par dagar sen och han älskade den med. Förvänta dig dock inte Strawberry Panic eller liknande. Nyckelord: Yuri, kärlek, mecha, miko, magi, mörker, sorg, kärlekstriangel.

 

Var länge sen jag såg den själv, måste se om den snarast!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ahhh, fick äntligen min X-TV box! väntat nu i kanske 2 månader på den. :( Kommer upp med lite bilder på den sen när kameran är tillgänglig, men just nu är det bara fixa lite käk och börja njuta av den här underbara serien som jag som sagt väntat på alldeles för länge nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...