Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Skön beställning LizZiGicLae. =)

 

Kimi ga Nozomu Eien ligger väldigt högt på min inköpslista. Egentligen skulle jag vilja hoppa in på första bästa återförsäljares hemsida och beställa den samt volym ett och två av Air. Som student utan sommarjobb (bah) lyckades jag dock sabba det redan då knackiga förhållandet mellan mig och mitt bankkonto i och med ett spontant besök hos Webhallen. :rolleyes:

 

Nästa gång köper jag dock via nätet. Expediten på Webhallen tittade på mig som om jag vore ett UFO. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en fråga till alla er som köpt första collections boxen av Haruhi Suzumiyas melankoli

 

får resterande 3 volymer plats där i ? ( inte bestämt om jag vill ha alla i collectors utförande ) utan vill nog ha alla andra volymer samlade i första collection boxen om det går.

 

tänkte beställa när jag vet detta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

låter onödigt dyrt... beställde du inte från USA?

Nej, jag beställde via Axelmusic.com och det är väl inte amerikanskt? Sedan undrar jag om det verkligen hade blivit så mycket billigare att beställa från USA.

 

garanterat ;)

 

Så länge du passar på och beställer när de har rea på typ alla geneon produkter eller alla Bandai produkter så kan du spara hur mycket som helst från www.rightstuff.com

 

ganska normala priser när man beställer.

 

1 DCHC007 Chrono (Chrno) Crusade DVD 7 (Hyb): Hell $7.99

1 DCHC006 Chrono (Chrno) Crusade DVD 6 (Hyb): Devi 7.99

1 DCHC004 Chrono (Chrno) Crusade DVD 4 (Hyb): The 7.99

1 DCHC003 Chrono (Chrno) Crusade DVD 3 (Hyb): Devi 7.99

1 DMAD007 Madlax DVD 7 (Hyb): Reality 16.20

1 DMAD006 Madlax DVD 6 (Hyb): Sacrifice 16.19

1 DMAD005 Madlax DVD 5 (Hyb): Convergence 16.19

1 DMAD004 Madlax DVD 4 (Hyb): Elda Taluta 16.19

1 DMAD003 Madlax DVD 3 (Hyb): The In-Between 16.19

1 DMAD002 Madlax DVD 2 (Hyb): The Red Book 16.19

1 DMADBX1 Madlax DVD 1 (Hyb): Connections + Artbox 14.99

 

Item Total: $144.10

 

och då va det ingen rabatt på madlax, hade jag haft ork och väntat någon månad tills det va ADV's tur att få 40% rabatt så skulle jag fått det mycket tidigare :), en annan ganska nice sak e att man kan förbesälla sakerna och få rabatten även om de inte kommer in på 2-3 månader. Så kan man fortsätta att updatera den beställningen med saker från andra företag och fortsätta att skjuta upp beställningen tills du känner för att betala för hela kittet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dvdn kan du köra in i den, MEN collections edition boxarna passar inte in ;)

 

omen ;) .såklart menar jag om man får plats med dvd volymerna i första collection boxen .. så det får man då? .. så då kan man köpa volym 1 med collection boxen sen köpa resten med vanliga utgåvan och stoppa in dom i boxen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

End of Evangelion-spoilerz!
Hur satan kan man sätta det absoluta slutet av en film på framsidan till dess DVD? Det måste ju för fan vara det dummaste någonsin.

Mjo, men samtidigt tycker jag att det är en sådan spoiler som man inte fattar förrän man har sett filmen från början till slut. Så enligt mig är det okej.

För övrigt beställde jag idag Eldflugornas grav och Det Levande Slottet för ca 200kr allt som allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Saikano

Fantastiskt fin box, men den engelska dubben var gräslig. Shuji låter som en insmord eunuch från något taffligt RTS á la Empire Earth. Det var sista gången jag frivilligt ger dubben en chans, efter Setsuko i Grave of the Fireflies (gaah dö) och Tohru i Fruits Basket (wtf 30+) ger engdub mig bara kalla kårar (tänk griffeltavla). Akira var väldubbat, Escaflowne på tyska var väldubbat. Saikano ska ses på japanska.

 

Finns det inte en sub vs. dub-tråd någonstans...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Saikano

Fantastiskt fin box, men den engelska dubben var gräslig. Shuji låter som en insmord eunuch från något taffligt RTS á la Empire Earth.

Jag vill minnas att just SaiKano hade en hyffsad bra engelskdubb jämfört med andra serier på marknaden, men jag kan ha fel :surprised:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad fick du ge? ; )

 

Beställde boxen från Animefilms.se, tror dock att jag gav 317 kr.

 

är den sidan bra ? .. bruka alltid beställa från axelmusic.com eller webhallen annars ..är sidan värd att testa så att säga :)

 

Jag handlar gärna från animefilms.se. Det känns kul att "sponsra" en butik som enbart fokuserar på animé och det som hör till. Har tidigare beställt från Webhallen, men jag tror inte att jag behöver bekymra mig för att fara med osanning då jag hävdar att deras animé-försäljning knappt ens utgör en bråkdel av deras verksamhet. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...