Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Webhallen, släpps ju egentligen den 5e men det verkar som att de fick dem tidigare än väntat, inget jag klagar på :)

I så fall får jag rekommendera dig att köra på Axelmusic, 5-9 dagars frakt men nästan 120:- billigare för boxen.

Hur många avsnitt är det per DVD? (alt. hur många skivor kan det komma att bli)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Webhallen, släpps ju egentligen den 5e men det verkar som att de fick dem tidigare än väntat, inget jag klagar på :)

I så fall får jag rekommendera dig att köra på Axelmusic, 5-9 dagars frakt men nästan 120:- billigare för boxen.

Hur många avsnitt är det per DVD? (alt. hur många skivor kan det komma att bli)

Äh då måste man krångla med paypal och skit. Det kommer att bli 3 släpp (alla kommer att ha en LE-version också) med två dvder alltså det vanliga 6 dvder. De kommer också att släppa dvderna som följer med i 2-disc släppen som singlar, alltså bara splitta på dem. Dumt jag vet. De kör samma grej med Toward the Terra fast utan dvder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Missförstår jag dig rätt eller innehåller vol.1 LE vol.2 också?

Eller blir det så här:

Vol. 1 LE

Vol. 2

Vol. 3 LE

Vol. 4

Vol. 5 LE

Vol. 6

Japp, och sedan så släpper de "Part 1" som också inehåller singlarna för vol.1-2 fast utan LE-verrans extramaterial. Part 2 inehåller 3-4 och part 3 5-6. Singlarnas existensberättigande är inte så stort alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick hem min Code Geass vol. 1 box (+ bredband!) idag. För bilder hänvisas till Negis inlägg ty jag har ingen bra kamera.

Är det något fel på den? Första skivan i min box kan inte spela upp episod 4-5 och delar utav extramaterialet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Däremot har jag snabbspolat genom båda avsnitt utan problem.

Du vill inte byta då? :P

 

Har skickat ett mail till webhallen och ska se om jag måste skicka tillbaka allt, hoppas jag bara behöver skicka tillbaka dvderna eftersom att allt annat fungerar fint. Här kommer iaf lite mer anime som jag köpt (lär dock inte bli något mer förens i September):

 

1 Augusti:

animedg2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cowboy bebop filmen fick jag i onsdags och End of evangelion fick jag i fredags tror jag (var inte hemma så vet inte exakt). Båda filmer gick på ca 200 kr totalt vilket jag inte tycker är farligt men jag blev lite besviken på End of evangelion eftersom skivfodralet var lite trasigt men det är inget man ser.

 

dsc00090ot0.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Senaste inköp.

Samurai Champloo Limited Edition box,

med volym 1 av serien + en snygg scarf. :P

(som tjejen inte gillar) XD

 

Tackar Flaskis. :)

Hoppas du är nöjd xD

 

Kan du fethajja. :P

 

Idag (Torsdag) kom Ninja Scroll TV ner i brevlådan, runt 9 på morgonen.

Startade dagen med o kolla på ett par avsnitt innan jobbet. :P

 

Volym 1

20080904611.jpg

 

Volym 2

20080904612.jpg

 

Volym 3

20080904613.jpg

 

YAY! XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

anime1bue0.jpg

*De tre översta boxarna tackar man flaskis för.

*Äntligen kan man se klart på FMP "yay".

*Macross Zero måste vara det fullkomligt mest idiotiska köp någonsin, förutom att man hört att serien är ganska halvtaskig så finns det ingen engelska text att tillgå. Nåväl billiga var dem och så finns det alltid internet om jag nu får för mig att se serien någon gång.

*5cm är wunderful <3

*Ska bli spännande att se vad allt liv om Comic Party kom från. Efter att ha skummat egenom extrahäftet (det som sticker ut ur boxen) så ser detta ut att bli en härlig serie sprängfylld med nördreferenser i samma anda som Nurse Witch Komugi.

 

anime2blw8.jpg

*Varit intresserad utav Gad Guard ett tag men aldrig riktigt känt för att ladda ner nått så när jag hittade boxen på webbis rea så kändes det som att det var tid för det. Ditto för Last Exile.

* The Wanderers: El Hazard, såg ett avsnitt utav den här serien för länge sedan och störtälskade den. AIC var verkligen bäst under miten på 90-talet.

*Orguss 2.0, nåja...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...