Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Vart fick du tag på plåtboxen? Om den inte kostar alltför mycket och finns så blir det nog att köpa den. Den är bra mycket snyggare än den tunna papp boxen jag fick.

Såldes med specialversionen utav vol.7 men den är OOP sedan länge så att hitta den kan bli svårt. Köpte hela paketet begagnat så jag har inget tips tyvärr. För att muntra upp dig så kan jag säga att den inte är sådär jättesnygg och väldigt lätt bucklad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såldes med specialversionen utav vol.7 men den är OOP sedan länge så att hitta den kan bli svårt. Köpte hela paketet begagnat så jag har inget tips tyvärr. För att muntra upp dig så kan jag säga att den inte är sådär jättesnygg och väldigt lätt bucklad.

 

Förstod nästan det men man kunde ju alltid hoppas. Får väl trösta mig med att min papp box inte är bucklig ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tog mig en promenad förbi utförsäljningsbutiken i stan.

Dom hade animé. :D

fYsvhYJnT.jpg

 

100:- stod det på den understa prislappen.

39:- på den översta.

..halva priset på det var det som gällde. så 39 spänn för båda. Lagom.

 

Sen skadade det ju inte att hitta halva priset på subway på vägen där ifrån heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick min Shinkai collection box till slut efter lite leverans problem med Axelmusic. Har inte sett någon av filmerna men jag har hört gott om dem samt att jag gillade 5 cm per second.

Läcker :) Hade själv UK-boxen för ett tag sedan men den fick en annan forumit ta över då jag sett klart på dem båda, mycket fina filmer och du kommer garanterat inte bli missnöjd med ditt köp. Btw, har också leverans problem med axelmusic, verkar som att det är vanligt då 2 av mina 6 beställda produkter inte levererats efter snart 3 veckor trots att det egentligen skulle ta 0-3 dagar. Hur lång tid tog det för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur lång tid tog det för dig?

 

Jag tror det tog ungefär tre veckor innan jag fick den. Jag köpte den i samma veva som The girl who leapt trough time (som kom för två veckor sen) vilket var när Axelmusic hade sin rea på många produkter i sitt sortiment.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
http://i224.photobucket.com/albums/dd149/Hikargh/DSC00069.jpg

Andra Pokemonfilmen, direkt från japan. Dyraste animen jag någonsin köpt; inklusive frakt och tull gick det upp över 600 kronor. Men är man en galen samlare så är man.

Volym 3 av Clannad After Story köpte jag för 760 kr inkl. frakt. Sen nu har en avi från posten kommit med 233 kr tull specifierat. 993 kr för en dvd (iofs är den Limited Edition). Den du!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, (nya) japanska DVD:er är dyra. Det trista är när man vill försöka sälja tillbaka dem, då får man 10kr/st, har man tur så kanske 50kr. >:)

I affärer då eller? Helt sjukt hursomhelst men borde inte begagnade dvder vara relativt billiga då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trevligt Klona!

 

Jag har fått för mig att R1:an även inkluderar det unika ED:t som spelades efter Stage 24/25 när den visades i TV. DVD-versionen bytte ut det ED:t mot samma ED som alla andra avsnitt under andra hälften av säsongen hade. Du får i uppdrag att kontrollera det för jag har inte köpt volym 3 än. ^^;

 

(Jag misstänker dock att det i sådana fall finns med bland extramaterialet. Jag tror inte att man har sådan tur att de har placerat det där det hör hemma så att det spelas automatiskt efter Stage 25.)

 

Inte för att det på något sätt skulle väga upp för en del annat de har utsatt serien för, men det skulle vara en kul bonus i varje fall. Kommer aldrig komma över faktumet att de dubbade över alla Audio Episodes utan att inkludera originalspåret. Visst, CGs Audio Episodes är inte canon till skillnad från CGs Picture Dramas, men karaktärslåtarna är canon och de togs bort helt och hållet. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Clannad Limited Edition Volym 3!

 

Den här raringen kostade mig totalt ca 960 kr pga den låga kronan. 730 för köpet och sen 233 i tull. Boxen följde med detta paket, så antagligen kommer en andra box för förvaring av alla text/bildhäften med extramaterial att dyka upp med den sista volymen.

 

ZFNhkGGgh.jpg

 

Fler bilder (Varning för stora filer)

zIMxabuna.jpg

UiniqYJzi.jpg

SkjoqqzDw.jpg

npPTPIWio.jpg

PNFkTfqVr.jpg

PfJAFBCEO.jpg

FVbicOKts.jpg

bQWEuvdee.jpg

Cover-arten är som vanligt otroligt detaljerad.

 

Men plånboken säger aj ;_;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DSC00070.jpg

380 respektive 370kr kostade de två delarna, med andra ord 750kr totalt. Visst var det lite på den dyra sidan, men å andra sidan fick jag betala 700 för DNAngel och närmare 900 spänn för Slayers Next; med de billiga helserie-boxarna nuförtiden som går för tre-fyra hundra glömmer man lätt hur mycket anime brukade kosta förr i dagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

380 respektive 370kr kostade de två delarna, med andra ord 750kr totalt. Visst var det lite på den dyra sidan, ...

Ouch ...

 

Item : Ouran High School Host Club: Series 1 - Part 1 (2 Disc)

Price : EUR 15.49

Quantity : 1

Delivery Cost : Free

Pre-order : Due for release on 20/04/2009

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...