Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

vMPbcIGTZ.jpg

Inte nog med att den var dyr från början men sen skulle de ha 186 kr i tullavgift, fuck yeah!

Blev riktigt imponerad av denna filmen när jag såg den, dvs Bluray-versionen. Det var så man fick lite gåshud när man togs 6-7 års tillbaks i tiden då man första gången såg NGE. Skall verkligen köpa samtliga filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer du till Stockholm nån gång kanske du kan få en gratis (NTSC) spelare. Har haft en som legat i garderoben ett tag nu, men har inga filmer.

 

(Jag vet däremot inte om den funkar. Det visste inte förra ägaren heller.)

 

Jag är intresserad! Vad är det för modell? Jag har ju filmer, så vi kan testa den. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Efter att funderat rätt länge så har jag äntligen beställt dvd-boxen med Black Lagoon. Har varit tveksam till svensksubbad anime ända sen jag köpte GetBackers, men lyckades låna första Black Lagoon dvdn av en kompis innan jag beställde B)

 

Sen "råkade" jag beställa Ergo Proxy-boxen också ^^'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som kan rekommendera några bra Anime boxar? Såg precis klart Elfen Lied och måste säga att det var över min förväntan. Riktigt bra Anime. Skulle vilja få tag på liknande serier om det går. Typ action genren med lite ecchi eller något liknande. Nån som har några förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som kan rekommendera några bra Anime boxar? Såg precis klart Elfen Lied och måste säga att det var över min förväntan. Riktigt bra Anime. Skulle vilja få tag på liknande serier om det går. Typ action genren med lite ecchi eller något liknande. Nån som har några förslag?

"ge mig tips på animé att se" tråden kanske? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...