Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Har slängt iväg en beställning på

 

Full Metal Alchemist 8

 

för totalt 174kr. (När började Axelmusic med att ta betalt för frakt!? Nåja, fortfarande helt okej pris)

 

typ förra veckan började med det ..dom har gjort om hela deras prissystem och dom har även tagit bort pre order vouche 20% grejset men samtidigt har dom sänkt priserna på det mesta och infört frakt men den är inte så farlig ..

 

antar att du har läst deras nya faktasida om ändringarna ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antar att ni menar de japanska utgåvorna då, för jag har inte hört om någon svindyr amerikansk specialare. Å andra sidan är jag inte särskilt välinformerad.

 

Själv har jag de amerikanska standardversionerna av de nyutgivna filmerna och tycker de är hur sexiga som helst. Rena och toksnygga fodral, trevliga instickshäften och så klart urläckert innehåll.

 

Jag gråter fortfarande varje gång...

... attackhelikoptern skjuter sönder stackars Alphonse där han står oanvänd i skjulet. Antar att jag har lite Noa i mig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Var och hämtade min Full Metal Panic-box på webhallen idag.

 

Nyfiken som jag var bestämde jag mig för att titta på de första tre avsnitten med den engelska dubben (har sett dessa avsnitt förrut), och blev förvånad över hur bra den var. Förrutom att de inte kunde uttala "Saagaara Söuskei"s namn, hade de faktiskt förvånansvärt bra inlevelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var och hämtade min Full Metal Panic-box på webhallen idag.

 

Nyfiken som jag var bestämde jag mig för att titta på de första tre avsnitten med den engelska dubben (har sett dessa avsnitt förrut), och blev förvånad över hur bra den var. Förrutom att de inte kunde uttala "Saagaara Söuskei"s namn, hade de faktiskt förvånansvärt bra inlevelse.

Haha, testa kolla på Chobits me engelsk dubb, Chi låter sjukt retared xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...