Hoppa till innehåll
Anime.se

Mangaköp


dreamchaser
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag vart skit sugen på att börja läsa xxxHolic för ett tag sedan. Så idag (igår om man vill vara noga) köpte jag volym 1 och 2 av mangan. Inte hunnit läsa något men jag har en känsla som säger att jag kommer gilla den här serien. Animen gillar jag verkligen och manga har oftast en tendens att vara snäppet bättre i många fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Det har gått ett tag nu sedan jag började köpa xxxHolic och rätt fick jag. Var inne idag och handlade volym 10-11 och får from nu vänta som en snäll pojk som alla andra på att volym 12 ska släppas.

 

Men jag slutade inte där och köpte ytterligare en CLAMP-serie, Legal Drug vol.2-3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yotsuba vol.1 inköpt nu

Åh, synpunkter?

 

har ganska nyligt kommit hem och bara surfat lite på internet för tillfället, ska ta och läsa den sen men måste dock göra lite annat först.

 

edit: har nu läst den och tycker om den riktigt mycket, skön och rolig serie, ska definitivt köpa resten ochså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beställde Kagetora vol 1-5 och Tsubasa vol 16 från CDON i torsdags. Ska även göra en beställning från Adlibris i slutet på månaden, hade bland annat tänkt inhandla ett par volymer av Tsubasa som jag saknar.

 

Funderar sen även på att kolla upp Tokyo Babylon, har ingen större koll på CLAMPs äldre verk och den serien verkar överlag ha fått väldigt bra kritik så det kan nog vara ett gott köp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

köpte fushigi yuugi vol 5,6,7,8,10,11,12,13,14 på rusta för 1kr/st :D
Köpte Neon Genesis Evangelion vol 1, 4, 5, 6, 8 för 10:- st på Rusta

Rea, förmodar jag? Beställdes detta över internet? Isåfall, länk plx!

 

Själv köpte jag Fullmetal Alchemist vol. 16 för några dagar sedan. Har inte kommit igång att läsa den än dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

köpte fushigi yuugi vol 5,6,7,8,10,11,12,13,14 på rusta för 1kr/st :D
Köpte Neon Genesis Evangelion vol 1, 4, 5, 6, 8 för 10:- st på Rusta

Rea, förmodar jag? Beställdes detta över internet? Isåfall, länk plx!

 

Själv köpte jag Fullmetal Alchemist vol. 16 för några dagar sedan. Har inte kommit igång att läsa den än dock.

 

dem böcker jag köpte har kostat 19 kr/st förut men nu hade dem dem för 1 kr, dock så är dem inte i toppskick. framsidan kan vara lite trasig men för 1 kr gör det inte så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte Neon Genesis Evangelion vol 1, 4, 5, 6, 8 för 10:- st på Rusta B)

 

fFteEPXrj.jpg

:blush:

 

/me planerar en tripp til det lokala rusta varuhuset imorgon

Hoppas inte på för mycket, var även jag på Rusta efter att ha läst detta men hittade bara 100-tals Dragonball Z pockets och endast volym 3 och 5 av Neon Genesis (typ 20st av varje) :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, det finns ingen direkt Ditt senaste lättromans köp i den här sektionen men iaf. Har varit helt uppslukad av Vampyr jägaren D på senaste tiden och var igår på sf-bok för att införskaffa mig volym 4 av serien. Riktigt grym så här långt och har endel att se fram emot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var på besök hos Seriebörsen här i linköping och fick med mig Nausicaä vol 3, D.Gray-man vol 9, Fullmetal Alchemist vol 9 och Chrono Crusade vol 6 (på svenska) hem.

 

Tyvärr upptäckte jag att jag inte alls är på vol 9 av FMA utan vol 8, så det dröjer ett tag innan jag kan läsa den (Borde skriva ihop en lapp med vilken volym jag är på i alla serier jag har...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, fast det känns som om det vore lite svårt att stoppa ner den i plånboken ;)

Ah, du menade så, när du väl är i butiken...

 

...fast om du har en hyfsad mobiltelefon kan du ju surfa in på sidan med den. Jag brukar använda min mobil till prisjämförelser och sånt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah, du menade så, när du väl är i butiken...

 

...fast om du har en hyfsad mobiltelefon kan du ju surfa in på sidan med den. Jag brukar använda min mobil till prisjämförelser och sånt. ;)

Har ingen hyfsad telefon heller; "bara" en Nokia 3210 (är dock nöjd med den, den tål nästan allt) Och så oteknisk som jag är så tror jag ändå att jag skulle hålla mig till papperslappar ^^'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...