Hoppa till innehåll
Anime.se

Mangaköp


dreamchaser
 Share

Rekommenderade inlägg

Nu har jag köpt manga på språk jag inte kan igen. Fast iaf inte japanska, så jag kan åtminstonde slå upp orden... De hade nämligen hela Riyoko Ikeda's "Versailles ros" i seriebutiken som låg på vår gata när jag var i Spanien. Ödet, eller vadå? Så nu äger jag äntligen denna eminenta shoujomanga :heart: Och trots att min talade spanska sträcker sig till att kunna beställa en kaffe/öl/pizza och tacka så mycket, har det gått hyfsat att läsa den.

 

Sen skaffade jag också 20th Century Boy's och En kopp kaffe III till. För att uppväga all denna finkultur köpte jag också tredje delen av Viewfinder, ungefär så trashy yaoi man kan tänka sig...

 

(Huzzah, jag har tid att läsa igen!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Litet tips från mig apropå mangaköp: Det verkar som om NANA är på väg ur tryck på svenska, så om ni vill äga de 10 delar som släppts kan det vara värt att plocka på sig serien nu. Jag hade hoppats att serien skulle gå på bokrean innan detta skedde, men jag har inte hört något om det så detta kan mycket väl vara sista chansen. (;_;)

 

För att återvända till ämnet ska jag försöka fotografera av serierna som min sambo köpte till mig när han var i Japan tidigare under sommaren nu i helgen. Det blev en hel del intressanta saker. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mexVL.jpg

 

Clamp: Grinden 7 volym 1

Mizushiro Setona: Efter skolan skolsysters rum volym 8

Hino Matsuri: Vampyrriddarna volym 14

Magiska kvartetten och Mura Kuroe: Magiska flickan Oriko den magiska volym 2

Higuchi Tachibana: Alice-akademin volym 24

Mizushiro Setona: Giftbär i hjärnan volym 1

Mizushiro Setona: Efter skolan skolsysters rum volym 7, 10 och 9

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Giftbär i hjärnan (Nomiso Poisonberry) är helt bisarr (min bedömning efter att ha läst första kapitlet). Om man tyckte att After School Nightmare var märklig är det bara för att man saknar perspektiv. Setona Mizushiro i högform! Det är som om de där horribla shoujoserierna från hennes karriär på 90-talet aldrig hände. Det är för egen del bara henne och Asumiko Nakamura som jag verkligen kan lita blint på numera och köpa osynat. Hm, dags att fota mina senaste serier förresten.

 

Edit: Här kommer den första bilden! Det blev en dubblett och två missade nummer, men det får jag väl leva med. ^^;;

 

Manga01.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...