Hoppa till innehåll
Anime.se

Mangaköp


dreamchaser
 Share

Rekommenderade inlägg

Fick den här från Enterbrain:

fMjm.jpg

Jag heter Sakamoto, hur så? bok 1

 

Frustande kul serie om en kille som bara är 2000% cool. Hela tiden. Det han gör är helt meningslösa saker (typ plockar upp ett suddgummi från golvet) men allt är fyratusen miljarder coolt.

Tänk en åttansjuka fast på rätt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och lite till:

MXNd.jpg

Jordgubbsmashmallow bok 7 (hade jag bok 6?)

Jättarnas högstadium bok 1 (Jättarna-spinoff, den var faktiskt ganska tråkig)

Inuti jättarna anfaller (info-bok, mest för referens)

Liselotte och häxans skog bok 3 (för att det är Natsuki Takaya)

Silverskeden bok 7 (bäst)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SAM_3597.jpg

 

DNAngel är en sån där serie som jag velat läsa klart bra länge, men eftersom den svenska utgivningen bromsades in och tvärnitade har jag aldrig haft tillfälle, och jag ville helst inte gå över till den engelsk utgivningen. Idag är det dock annorlunda! Är man i Japan så är man i Japan, och Book-Off är ett underbart påhitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är tolvan verkligen den sista? Eller bara den senaste?

Jag tror att nummer 15 är den senaste. Sannerligen längre än sist jag kollade. Detta var vad jag kunde hitta på Book-Off för 105 yen styck; det blir väl att betala det "dyra" begagnadpriset på 300 yen styck för de tre sista. Eller rent av köpa dem nya.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2K6yb.jpg

 

Äntligen! Jag har länge haft de första 8 volymerna av 20th Century Boys, så när Rightstuf sålde dem för halva butikspriset tyckte jag att det var dags att komplettera. Nu kan jag äntligen börja läsa den :jhappy:

 

De såldes dessutom i buntar om 8 volymer (med 1 & 2 av 21st i tredje bunten), så att de tar betalt för frakt per vara gjorde inte så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

2vce.jpg

Det jag saknade av Nodame Cantabile.

 

 

pwbe.jpg

Det jag saknade av Gakuen Alice: bok 15, 17, 18, 22, 27, 28, 29. Hmm, var det allt?

 

uLce.jpg

Lite Mizusawa-grejs: Kirakira 100% bok 4-9, och Tera Girl bok 2-3.

 

 

s9hV.jpg

Natsuki Takayas senaste: Liselotte i häxans skog bok 3 och 4.

 

 

m7Ix.jpg

Brudasagor 4-5, Berserk 36, March Comes in Like a Lion bok 8 och Hitåt och Ditåt (novellsamling) av Mochiru Hoshizato.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

y5yN.jpg

Hälften av det jag saknade av City Hunter.

 

YGwF.jpg

Andra hälften av det jag saknade av City Hunter.

 

bFXN.jpg

Kompletterade lite Absolut Bedårande Barn upp till och med bok 17 (orkade inte köpa ända upp till 33 direkt).

 

De82.jpg

Kompletterade (nästan) den gamla klassikern 3x3 Eyes. Den har stått inkomplett i min hylla i ÅRATAL. Men bok 28 har jag kvar att inhandla.

 

uu7y.jpg

Hade inte köpt ikapp mig på Q&A eftersom den började så svagt. Men ska jag vara så ska jag vara.

 

ovxg.jpg

Negima ballar helt ur någonstans i mitten, men jag hade så stor del av den, så vafan.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...