Hoppa till innehåll
Anime.se

Rösta fram Sveriges bästa manga och anime


ahmedo
 Share

Rekommenderade inlägg

Mangamania.se (Sidan har inget att göra med tidningen Manga Mania. /Red. anmärker) har alla nu chansen att rösta fram Sveriges bästa manga och anime.

Allt detta för att se vad folk är mest intresserade av och samtidigt vill vi se vad ni längtar mest av det kommande manga och anime.

 

 

Omröstnings syfte

Nu har 2005 redan gått och vi är inne på ett nytt år fullt med nya manga och anime titlar.

Omröstningen har som syfte att rösta fram 2005s bästa anime och manga för att se vad som är mest populärt.

 

Vad får man?

Samtidigt ska vi inte låta er rösta för inget, vi ska dela ut priser slumpat till våra besökare.

Du behöver inte bli medlem eller svara på frågor, allt du behöver göra är att rösta så är du med i tävlingen.

 

Hur länge är omröstningen öppen?

Omröstningen är kvar tills 1 Mars 2006.

 

Vad kommer informationen att användas till?

Informationen kommer att vara tillgänglig på nätet till alla som är intresserade. Alla deltagare kommer att hållas anonyma (e-postadresserna kommer att döljas).

Omröstning görs inte för något förlag/bolag, men alla har rätt att använda sig av resultatet från omröstningen (resultatet kan t ex hjälpa animebolag och mangaförlag med att se vilken manga eller anime är mest intressant).

 

Kostar det något att vara med i tävlingen?

Nej, det är absolut GRATIS att rösta och tävla.

 

Vad kan man vinna?

Vi kommer att lotta fram 5 vinnare. Varje Vinnare får varsitt paket med:

- 1 svensktextad Anime-DVD. (Värde ca. 199 kr)

- 1 mangapocket översatt till svenska. (Värde ca. 65 kr)

- En 6-månaders prenumeration av Manga Mania eller Shonen Jump. (Värde ca. 159 kr)

 

- www.mangamania.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HEHE!!! stjälv röstade man ju på Rebirth vilket äger men tyväer har det inte släppts så många än efter som dom är helt nya 5 har ju inte äns släppts än men jag tycker om huvudpersonen Deshwitat Lived Rudbish tuffa attityd men jag var ju tvungen att välja mellan naruto dragon ball och reberth men även Ragnarök men tog Rebirth HEHE XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HEHE!!! stjälv röstade man ju på Rebirth vilket äger men tyväer har det inte släppts så många än efter som dom är helt nya 5 har ju inte äns släppts än men jag tycker om huvudpersonen Deshwitat Lived Rudbish tuffa attityd men jag var ju tvungen att välja mellan naruto dragon ball och reberth men även Ragnarök men tog Rebirth HEHE XD

 

Använd hela meningar nästa gång.

 

Själv minns jag inte vad jag röstade på då det var ett tag sen jag la mina röster. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
GinGirl hur röstar man

 

"Alla 5 vinnare har kontaktats vid mail, ifall vi inte får svar från vinnaren senast den 15 April 2006 så kommer vi att ta fram nya vinnare och då kommer vi att kontakta de nya vinnarna."

 

Därefter följer resultaten. Så förmodligen är omröstningen redan över.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...