Hoppa till innehåll
Anime.se

Gråtit av anime?


Gafvert
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 323
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Vandread och vandread 2nd stage framkallade en tår, även Naruto har lyckats med det. Full meta alchemist fick mig att bryta ihop flera gånger. Även Kenshin ova:n lyckades med att få mig att brisat i gråt. Kan nämna ett par till men ni förstår nog att jag är en rätt gråtmild person vid det här laget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför dyker sådana här trådar alltid upp på animéforum? Är det någon form av tävling om "vem som blir mest berörd av animé" eller någon form av samröresbekräftan: "är det bara jag som berörs av animé?"

 

Vad gör du här överhuvudtaget du verkar så anti mot anime

Forumet är ju till för att man ska byta erfarenheter med varandra.

 

det är ungevefär samma idioti som om jag skulle säga till nån som skapat en tråd "vilken e den bästa animen ni har sett" och sen klaga på varför man frågar en sån sal och vad det är för bakgrund i den tråden att man ställer en sån fråga.Bakgrunden till den tråden har med det handlar om A.N.I.M.E relaterat . *off topic*

 

 

Personligen har jag inte gråtit till en anime.Dock har man blivit lite tårögd till å från för att man blir berörd :) för anime är bra mkt mer kännsloladdat än vanliga filmer.Vanliga filmer blir jag inte ens tårögd av dom är bara rent ut så förutsägbara

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad gör du här överhuvudtaget du verkar så anti mot anime

 

Jag, mot animé? Det var nästan lustigt. Skulle vara intressant att veta hur du dragit den slutsatsen.

 

det är ungevefär samma idioti som om jag skulle säga till nån som skapat en tråd "vilken e den bästa animen ni har sett"

 

Nej, de trådarna har jag inget svårt att förstå. Klart att folk vill veta vilka animéer som andra tycker om. Vad jag förundrade mig över var varför det var så intressant att veta om andra gråtit till animé eller inte. Men det framkom ju en teori som verkade trolig. Själv finner jag det så utomordentligt självklart. Det är ju för att animé berör som vi sitter här och slösar bort vår tid på internetkommunikation i brist på bättre.

 

Det är lite som att på ett fotbollsforum fråga "har du fått gåshud av en match någon gång?".

 

Men, uppenbarligen är det intressant. Jag vara bara nyfiken på varför.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag, mot animé? Det var nästan lustigt. Skulle vara intressant att veta hur du dragit den slutsatsen.

 

Det var min tabbe.Jag läste ett inlägg om nausicaa och läste din reply och fick det till att det var du som startade den tråden.Trött i nattmössan, Så glöm det :)

 

Men iallafall, så tycker jag att det är intressant att läsa andras reaktioner på olika animes, det var dit jag ville komma så jag tycker tråden isigsjälv inte var dum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo... Ginga gör mig fortfarande litet tårögd på sina ställen. Fast de senaste åren har den blivit nästan litet störande melodramatisk.

 

Jo just det, jag fällde en liten krokodiltår över en viss gosse i Berserk som skall förbli utan namn i anti-spoilersyfte, men som jag ändå aldrig riktigt gillade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

man har nästan en allltid en klupp i halsen efter men har sett på sista avsnit av nån anime. jaha då är det slut vad ska man göra nu, tomhet. såg nyss klar chrono crusade och jag kan inte jobba i dag jag känner mig tom typ.så känner jag mig altid när jag har sett klart en men om det slut med att urban usling blir god och alla över lever och dom dricker safet och äter kaker då blir jag helt tog förbanade för att man har lakt flera timmar för att få se lite safe kalas.tack för alla anime serier där hjälten där det är det bästa slutet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Narutoserien har en del sorgliga stunder...har säkert fällt en tår nån gång men kommer inte ihåg det...jo, just det avsnittet när Haku dog...fälldes nog en tår tycker hela alltet på bron var sogligt..Sauske trodde man ju dog också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Narutoserien har en del sorgliga stunder...har säkert fällt en tår nån gång men kommer inte ihåg det...jo, just det avsnittet när Haku dog...fälldes nog en tår tycker hela alltet på bron var sogligt..Sauske trodde man ju dog också...

 

Oj, tack för dom, har alla avsnitt på datorn men inte sett ett enda, KTHXBYE.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...