Hoppa till innehåll
Anime.se

Äger du en Powerball?


F.d. medlem
 Share

Rekommenderade inlägg

http://www.powerballs.nu

 

Någon annan som äger en Powerball? Har min fina powerball här nu och fy vad det känns efter att man kört med den. Hantlar, släng er i väggen. Denna sak är rolig att träna med! :)

 

Jag lovar er, 400 kr för Neon Blue Pro eller Techno är definitivt värt det. Dock så rekommenderar jag Neon Blue Pro, mindre tjaffs med att få till tekniken så man kan läsa resultatet och den lyser mycket finare! ;D

 

Vad ni än gör om ni ska köpa en..... Beställ från den sidan! Andra Powerballs suger röv på ren svenska. Jag köpte först en NSD Powerball Blue LED via Teknikmagasinet, den var så dålig att jag beställde från sidan ovan istället. :D

 

Nej, detta är inte någon smygreklam av någon form. Jag rekommenderar att ni köper. Det är ingen plojgrej, det verkligen känns när man kör med den. Visst, den är kanske inte gjord för brutalt byggande av muskler men nog fan kan den ge resultat. Jag känner på mig att morgondagen kommer att baseras på träningsvärk och ett desperat försök till att teckna... XD

 

P.s

Personliga rekordet är 10.563 rpm. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe, sådana där blir ruskigt jobbiga efter ett tag. Min tränare har en och jag testade den, jag trodde jag hade relativt vältränade underarmar, men icke. :)

Skulel köpa en sådan till min pojkvän i julklapp. Hittade en på nätet för 150 kronor, men den var dock slut där, gick då till vår lokala Budo och Fitness-affär, där kostade de 350 kronor, för en likadan. Vägrar betala 200 mer för samma sak om det finns billigare, så det blöev inte av med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är den verkligen något att ha, jag menar det ser ju ut som en fin liten leksak. Hur skiljer den sig från andra underarmsträningsverktyg som tex grippers och liknande?

 

Ja, hur ska man säga... Den är beroendeframkallande, har ett härligt avslappnande ljud (vinande) och den verkligen gör så att det svider i underarmen/handleden om man kör mycket med den. Denna lilla pryl kan faktiskt träna hela vägen upp mot överarmen/skuldrorna men tar självklart inte lika mycket som på underarmen. :) Dessutom så kan man använda den som en stressboll, köra på lägre varvantal alltså, om man känner sig stressad.

 

Rätt så komiskt, två till personer blev fast på skolan idag och var tvungen att beställa varsin. Då är vi 10 pers då. XD

 

Edit*

Glömde att nämna att den används för rehabilitering så om du har reumatism eller musarm så är det väl bara bra. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...