Hoppa till innehåll
Anime.se

Få Anime.se bättre! Ge era förslag!


Jin Roh
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 103
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Det som skulle göra Anime.Se bättre vore om alla medlemmar var aktiva 24/7, och inte lurkade runt lite då och då. :sleep:

För att till slut oundvikligen lämna forumet för gott.

Det kommer väl så få nya hit då de ser inaktiviteten.

faktiskt

 

Är väl lite svåprt att vara här 24/7 om du har ett jobb som tar det mesta av din tid... Men jag förstår vad du menar ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det går ju också bra.

 

Tänkte mer om nyheterna var så pass bra att dom förtjänar att publiceras på första sidan. Nu vet jag vart jag ska vända mig om jag snubblar över något som kan vara av intresse för andra att veta om. :)

 

kan också maila till nyheter at anime.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
Går det att posta youtube klipp så att man kan kolla på dom direkt i tråden?

Om inte är det mitt förslag på en förbättring.

 

Annars kan man ju alltid göra som så att alla länkar till youtube ackompanjeras av en liten logga/bild/pil/tecken till höger om länken, och om man klickar på den visas Youtube-klippet någanstans på sidan (kan komma fram under länken, eller i ett litet div-fönster, etc) utan att lämna sida. På så sätt störs ingen!

 

Fasen... den idén var bra... skall ta vara på den =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Öhm, jag vet att jag är ny här och då ska man helst inte lämna förslag men, :D

 

I profil kan man välja tema men det finns bara ett.

Om ni hade viljat och har tänkt på det så kan jag ställa upp med photoshop och designskapande för ett nytt tema där bakgrunden är mörkgrå och texten ljusare.

Nu är detta mest ett personligt tycke men jag trivs med de färgerna och om någon annan också gör det så blir det nog bra.

 

Jag tänkte köra med firefox stylish så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur länge man har varit medlem är oviktigt -- till och med en tillfällig gäst kan ju ha någon bra poäng. "Jag hade gärna varit återkommande besökare, om ni bara hade [förslag]."

 

Att arbeta på nya dedikerade forumutseenden är nog i nuläget lite slösad energi, för det är en illa bevarad hemlighet att vi arbetar på en uppfräschning av sajten (som säkert är klar, öh, någon gång).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att vara otrevlig men hade jag själv varit admin så hade jag försökt få en Vbulleting-bräda istället för gamla php.

Dock finns det många plugins till php för att få det att se ut som dagens VB.

Har vant mig vid många av VBs lyxigheter och blir alltid lite besviken när man ser smileysarna på vänster som alltid ser likadant ut på alla php-brädor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...