Hoppa till innehåll
Anime.se

School Rumble 2nd Term


Bankoiia
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 112
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Mangan håller på fortfarande så jag tror mer på en tredje säsong, anledningen till att ni gakki bara är 13 avsnitt är nog att dom börjar komma ifatt mangan (ni som gillar shounen kanske känner igen er). Själv så börjar jag bli lite irriterad på att serien är för lång, nog för att jag tittar mest på den för att få skratta så egentligen spelar det ingen roll så länge den är rolig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om det här kanske passar bättre i den allmänna School rumble-tråden (den som är utdöd sedan 1år lr något liknande) men here goes:

 

Vilka två skulle ni helst vilja blev tillsammans / Vilka tycker ni passar bäst tillsammans?

 

Två par som jag gillar är ju Ichijou <3 Imadori och Harima <3 Eri (Såklart ;])

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej ni har fel! Karasuma ska bli ihop min sin kära curry såklart :)

 

För att vara alvarlig så givetvis tycker jag Harima-Eri och Ichijou-Imadori, resten är inte lika viktiga men det börjar känns ganska självklart med Tenma-Karasuma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja jag ser gärna också lite mer av Tenma, visst så var "Monster" scenen underbar men det får gärna vara mer. Inte för att klaga eftersom mina favorit scener är nog endå dom som involverar Eri-Harima-Yakumo, även om jag inte tycker Yakumo är särskillt rolig (påminner mig om Sakaki i Azumanga).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, avsnitt 7 är defenitivt ett av de roligaste "Sukurun" avsnitten.

Domarnas reaktioner var klockrena när man fick se den gigantiska grisen som gick igenom skogen och alla började lipa.

Dock så var det lite tråkigt att någon helt okänd kom in och vann tävlingen.

 

Men jag antar att det var nödvändigt för att hålla Harima och Hanai måste hållas på en jämn nivå som de varit under hela serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Avsnitt 7 är dock det sista avsnittet jag har gillat, inte för att sänka era förhoppningar men 8 och 9 är ganska tråkiga. Det finns några scener i dom båda som är ganska kul men överlag så är dom inte ens i närheten lika bra som avsnitt 7 var.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte så himla förtjust i bikaraktärerna i School Rumble, tycker dom är ganska tråkiga. Sen så har dom senaste avsnitten varit ganska allvarliga och det tycker jag inte passar den här serien. Nu så ska ni dock inte tro att jag gillar alla viktiga karaktärer, Yakumo är t.ex. tråkigare än dom flesta bikaraktärer.

 

Jag får hoppas på att serien snart slutar med sitt allvar och börjar med fler skämt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Smått irriteriande... Wannabefansubs stavade mitt namn fel! Om ni kollar avsnitt två i eftertexterna så låtsas att det ser ut såhär egentligen:

 

http://img.klibbnisse.net/WF.School.Rumble2.ep.2.klibbnisse.jpg

 

I vilket fall som helst så blev WannabeFansubs DDoS-ade och just nu verkar det inte vara speciellt mycket aktivitet i gruppen...

 

Distro-topic:

[WannabeFansubs] Released: SR S2 09 | Kamichu 02 Incoming: Gone Fishin

 

Vi sitter just nu och väntar på jobb att göra...ifos, ska försöka kolla upp när fler avsnitt kommer, tycker också det går lite segt just nu. Inte bara för School Rumble utan också Kamichu! som varit på avsnitt 2 ett bra tag nu :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte school rumble 2 så mycket längre.

Mycket för att uppföljaren inte tillfört serien så mycket storymässigt.

Tänkte att det kanske var dags att det började hända saker men såklart så händer..... ingenting.....

 

Aja, ska väll inte döma serien förns den är färdig antar jag men jag hoppas iaf att det börjar hända saker snart.

Btw, förra avsnittet var skoj ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...