Hoppa till innehåll
Anime.se

stoppa sex/drog reklam etc. länkande trådar


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Det har kommit in ett par idioter som spammat massor av trådar som länkar till en rad sex/porr/drog-relaterade hemsidor.

borde detta inte gå att förhindra genom att man måste skriva in siffer/bokstavs kombinationer samtidigt som man skapar en användare. Fast det beror ju på ifall det är en människa som sitter å gör trådarna (vilket jag skarpt betvivlar) eller inte. Vet att man gör så på andra forum, nåt att fundera på iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Men vet ni inte att internet skapades för pron? o.O

 

Sorry jag är trött :)

Problemet är inte det. Det är att länkarna som postas innehåller trojaner som den som sprider då kan sprida utan att själv kunna spåras (dvs den som klickar på länken, blir infekterad och sen skapar förstörelse blir skyldig)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 months later...

kanske dags att försöka hitta på nåt nytt knep för att få bort porrsidelänkare? skulle inte forumet kunna skicka ut ett sådant... verifieringmail(?) som man måste få och trycka på en länk, innan man kan logga in på forumet?

 

ajja, glömt vad de kallas, men hoppas ni förstår vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Upprepning:
Ändra texten "Ange koden exakt så som du ser den." som står på registreringssidan.

Jag vet redan en som gett upp för att koden inte accepteras. ;P

 

vad trevligt vem kan denna stackars sate sin letat sig hit var?

 

 

sarkasm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad trevligt vem kan denna stackars sate sin letat sig hit var?

 

sarkasm

Och vad föranleder denna sarkasm?

 

Oj, Skyller på att jag var trött, menade ironi faktiskt.

Men ironi (och sarkasm) är konsten att säga en sak genom att säga motsatsen på ett förlöjligande sätt. Du menar alltså att det är otrevligt att saten (som inte reggat sig ännu) letat sig hit?

 

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad trevligt vem kan denna stackars sate sin letat sig hit var?

 

sarkasm

Och vad föranleder denna sarkasm?

 

Oj, Skyller på att jag var trött, menade ironi faktiskt.

Men ironi (och sarkasm) är konsten att säga en sak genom att säga motsatsen på ett förlöjligande sätt. Du menar alltså att det är otrevligt att saten (som inte reggat sig ännu) letat sig hit?

 

:rolleyes:

Eller att han _vet_ vem det är? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmmm... nu blev de komplicerat hära... vad jag menade var att ännu en (olycklig?) själ har letat sig in bland nördarna på anime.se, sen att alla inte är nördar här är en annan femma.

 

(och nej har inte den blekaste vem de e som hänger, här, den som jag tror bor närmast mig bor i helsingborg, men inte hundra)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...