Hoppa till innehåll
Anime.se

Nån Som Gillar Gwen stefani eller black eyed peas ?


_Kihiro__
 Share

Rekommenderade inlägg

Ja det är bra, gillar dock mest Black Eyed Peas...Men Stefani har en hel del bra låtar :)

 

Sing for me skulle ha vunnit festivalen helt klart! Vad som hellst framför Carola....Hon kommer inte vinna i Grekland i år när tävligen går av stapeln. >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
Nja, snarare motsatsen. Värsta mainstream-skiten som finns ju, i mina ögon.

Men vi har alla olika smak & åsikter :D

 

Ja, det är inge bra att tycka om mainstreammusik, bättre att ha en musiksmak som aldrig spelas på radio och är svår att få tag i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det är inge bra att tycka om mainstreammusik, bättre att ha en musiksmak som aldrig spelas på radio och är svår att få tag i.

 

Nu sa jag visserligen inte att allt mainstream var dåligt. ;) Det finns vissa bra " mainstream-artister" också.

 

Tvingas jag att välja att lyssna på Gwen Stefani eller att lyssna på musik som inte spelas på radio, så väljer jag det sistnämnda. Gwen Stefani är så fruktansvärd usel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch, känns bara som en del vill revoltera och "vara emot" som vanligt här i tråden. Kan det inte bara vara så att ni blivit le på att låtar som är "mainstream" helt enkelt blivit sönderspelade i radio? :)

 

Själv tycker jag Black Eyed Peas är bra, kan inte bedöma Gwen Stefani då jag lyckats undvika att höra något av henne. Vet vem hon är dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...