Hoppa till innehåll
Anime.se

Berserk på svenska


ahmedo
 Share

Rekommenderade inlägg

Berserk är historian bakom den unga svärdsmannen Guts och hans äventyr mot något som kommer att ändra hans liv för evigt.

 

Den allra första avsnittet introducerar oss till en galen och arg Guts som söker efter hämnd, men medan vi ser hans äventyr får vi se samtidigt hans historia och förstå hur han blev som han är nu.

 

Berserk är 25 avsnitt lång och kommer att utges på svenska i Maj 2006.

Utigvaren är Audvid.

 

 

Källa : www.daisuki.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var att vänta iochmed att ett avsnitt inkluderades på DVD:n som följde med senaste numret av Manga Mania. Men jag förstår inte vad de tänkte med när avsnittet som följde med var avsnitt 22 som är så spoilerfyllt som det bara kan bli. (Endast sista avsnittet överträffar det, tror jag) Dessutom var det bara med engelskt tal och utan svensk text.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu kommer jag nog börja köpa Berserk som anime! Svenska dvd:er är ju så mycket billigare än amerikanska/australiska). Hoppas bara att Audivd sköter sin utgivning, har inga erfarenheter utav dem. Emina exempelvis kunde ju inte bestämma sig hur Evangelion förpackningarna skulle se ut! >.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...