Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...
Förstår inte varför de säljer spelet på skiva om man ändå måste ladda ner från Steam.

 

Log in to Steam and click on Library.

Right-click on the game, select Delete local content, and confirm.

Insert the first disc into your computer.

Close Steam (Steam > Exit).

Press Windows Key + R to open Run

In the Run window type:

 

"C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E:

 

Replace E: with the CD/DVD drive you are installing from if is not correct.

Replace C:\Program Files\Steam if your Steam installation is not in the default location.

Press OK. Steam will launch and ask you to sign in if you do not have your password saved. Your installation should continue from the disc.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte Skyrim idag, började installera det klockan 14 och det är inte färdigt än. Hela Steam all överbelastat så får inte över 200 kb/s. Förstår inte varför de säljer spelet på skiva om man ändå måste ladda ner från Steam.

Dom blev hackade alldeles nyss också. Inte bra. =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

De senaste tre dagarna har varit ohälsosam mot plånboken, med en lång lista spel inköpta:

Humble Indie bundle 4(Humble bundle 3 blev tillagd igår, så fick ännu mera spel)(Shank, Super Meatboy, Nightsky, Jamestown, Bit.Trip Runner, Gratuitous Space Battles, Cave Story+, Crayon Physics deluxe, Cogs, VVVVVV, Hammerfight och And Yet It Moves)

Indie Gala Bundle (Zombie Shooter 1, inMomentum, Hacker Evolution:Duality, Saira, Your Doodles Are Bugged!, Zombie Shooter 2 och Hacker Evolution: Untold)

Get Games Bundle (New Star Soccer, Serious Sam Double D, Munch's Oddysee, Explodemon och Frozen Synapse)

IndieRoyale Xmas Bundle (The Blackwell Trilogy: Remastered, Eets, Dino D-Day, The Oil Blue och Elfsquad7)

Super Indie Bundle (Bunch of heroes, Dungeons of Dredmor, Fractal, Gemini Rue, Hacker Evolution, Lightfish, LIMBO, Revenge of Titans, Solar 2)

Metro 2033

Singularity

Edge

Max Payne Bundle (Max Payne 1 & 2)

Recettar: An Item Shop's Tale

Chantelise

Orcs Must Die!

 

...Blir lite att spela framöver...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ny kamera = sexigt högupplöst.

SAM_0010.jpg

Det här spelet kom, såg, och försvann på direkten. Knappt hann jag få syn på det i en random Gamestop innan det blev slutsålt överallt, och ebay-priserna skjutits upp till det dubbla butikspriset. När jag sedan fick tillfälle att besöka samma Gamestop hade jag turen att de hade ett exemplar kvar, så trots att jag egentligen inte hade råd med 400kr fick jag gott lägga ut pengarna; det är inte som om jag kommer hitta det billigare senare.

 

Nu är det bara att hoppas på att det är bättre än Vesperia.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tales of the Abyss! <3<3<3<3

 

En av mina favoriter från serien. Hoppas att du gillar den. Tycker det är kasst av Namco att skicka ut så få spel till butikerna. Isåfall ska dom inte klaga på låga försäljningssiffror imo :sceptic: Och sen skulle det inte skada med mer reklam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Jag köpte Mass Effect 3 häromdagen. Men jag skall spara det tills november är slut, tanken är att ha det som morot för att ta mig igenom ännu en Nanowrimo. Annars har det varit ganska lugnt på spelfronten. Jag köpte en massa spel i våras som jag aldrig tycks ha tid att spela. De tidigare delarna i Mass Effect-serien har ju tagit rätt så mycket av min tid ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...