Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Mitt senaste spelköp var väl detta:

50Webs.com? Vad är DET för spel? :O

 

(Pro tip: direktlänka inte till andras bilder, om inte för bandbreddsstöld så åtminstone för att de eventuellt inte syns för de du vill visa dem för.)

Det funkade till en början. :(

 

Men nu kommer jag inte ihåg vilket spel det var. Troligtvis Silent Hill: Homecoming.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick ju en Xbox 360 idag, så på fredag blir det till att köpa nya spel. Ett 100%s köp är definitivt Soul calibur iallafall, oavsätt om det suger eller ej ;)

Skulle nästan ta och rekommendera Mass Effect eller Gears of War som första 360-spel.

 

Heh har kört GoW (ettan) hos en polare, verka inte så roligt, men hört mycket om det.

 

Mass effect har jag hört bra om, men aldrig riktigt sett "in action". Men givetvis skall jag titta på det också :P

 

tack för tipsen förövrigt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick ju en Xbox 360 idag, så på fredag blir det till att köpa nya spel. Ett 100%s köp är definitivt Soul calibur iallafall, oavsätt om det suger eller ej ;)

 

Jag har spelat en hel del soul calibur (2an och 3an) men blev faktiskt lite besviken på 4an. Nu spelade jag dock bara demot så jag ska ju inte dömma spelet för hårt men det hade inte alls samma fart och känsla som de tidigare spelen. Allt är lite långsammare på något sätt. Sen är inte boxens styrkors optimerat för fighting spel direkt men snyggt var spelet iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick ju en Xbox 360 idag, så på fredag blir det till att köpa nya spel. Ett 100%s köp är definitivt Soul calibur iallafall, oavsätt om det suger eller ej ;)

 

Jag har spelat en hel del soul calibur (2an och 3an) men blev faktiskt lite besviken på 4an. Nu spelade jag dock bara demot så jag ska ju inte dömma spelet för hårt men det hade inte alls samma fart och känsla som de tidigare spelen. Allt är lite långsammare på något sätt. Sen är inte boxens styrkors optimerat för fighting spel direkt men snyggt var spelet iaf :)

 

 

håller inte alls med dig, 4an var absolut det bästa i serien på länge, om man bortser från starwars nissarna som gör hela spelet obalanserat tyvärr :(

3an var dock riktigt riktigt dåligt. Sen farten är det inget fel på, tycker rent ut sagt den är snabbare än de äldre, eller ja nu var det ett tag sen jag lirade dem, men inget jag märkte av iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bestämt mig för att köpa ett PS2, så jag inhandlade Final Fantasy XII tills vidare. Har spelat lite på min systers PS2 under julen och insåg att jag hade blivit helt biten. Det finns nog ändå inte så många spel på xbox som passar mig så vitt jag kan se, och många av PS2-spelen har blivit ganska billiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mirrors Edge samt GoW 2 vart de nu när man var på spel jakt. GoW 1 spelade jag klart nyligen med brorsan och det är inte ofta vi två gillar samma spel så 2:an var nästan en självklarhet. Mirrors Edge har jag testat demot av och gillat de lilla man fick prova, samt att de ändå fått rätt bra omdömen av de flesta som spelat de.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...