Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Nu har ett begagnat PS2 inhandlats (mycket dammigt konstaterade jag - gissar att det har stått i ett mycket ostädat rum en gång i tiden) samt ännu ett spel, Final Fantasy X. Jag kan verkligen inte låta bli, nu när jag äntligen fått chansen att spela alla dessa spel som jag drömt om sen jag gick på gymnasiet och varken hade råd att köpa själv eller kände nån som kunde låna ut. Som tur är känner jag andra tjejer med spelintresse nu för tiden. :)

 

Måste verkligen hålla mig från att köpa fler spel innan jag har hunnit spela klart de här två, men Kingdom Hearts (börjar nog med 2:an eftersom jag översatte mangan som baserades på den första och därmed spoilade hela berättelsen för mig), Resident Evil och Devil May Cry står på tur så klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har ett begagnat PS2 inhandlats (mycket dammigt konstaterade jag - gissar att det har stått i ett mycket ostädat rum en gång i tiden) samt ännu ett spel, Final Fantasy X. Jag kan verkligen inte låta bli, nu när jag äntligen fått chansen att spela alla dessa spel som jag drömt om sen jag gick på gymnasiet och varken hade råd att köpa själv eller kände nån som kunde låna ut. Som tur är känner jag andra tjejer med spelintresse nu för tiden. :)

 

Måste verkligen hålla mig från att köpa fler spel innan jag har hunnit spela klart de här två, men Kingdom Hearts (börjar nog med 2:an eftersom jag översatte mangan som baserades på den första och därmed spoilade hela berättelsen för mig), Resident Evil och Devil May Cry står på tur så klart.

 

Tjejer med spelintresse? Var?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Expansionen Phantasy Star Universe - Ambition of The Illuminus köpte jag kort innan julafton och har inte spelat det sedan dess. Installerade det och kikade runt på diverse servrar, hittade inte en kotte :( Men jag har scannat igenom nätet och hittat ett tips om en server där de flesta lirar. Nu gäller det bara att få tummen ur! Det jobbigaste...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guitar hero World tour till PS2 + extra gitarr GH3.....

Dock skicka Webhallen en "julklapp" och bytte ut GH3 gitarren mot ett komplett WT guitar Solo paket. Alltså fick jag ett extra GHWT spel och den nya gitaren istället för en "vanlig" GH3 gitarr >:D

Kan man bli mer lycklig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tomb Raider: Legend

En del människor -- inte minst Gamereactor -- kallar detta spel för en besvikelse. Jag däremot fattar inte vad dessa människor klagar på. Det här spelet är helt briljant! Häftiga klättermoment, bra eldstrider, smarta pussel och en spännande story; vad mer kan man begära? Visst har det sina brister, men jag hade definitivt förväntat mig mindre då GR gav det en 6:a. Nu när jag har klarat halva spelet skulle jag gärna vilja ge det minst en åtta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tomb Raider: Legend

En del människor -- inte minst Gamereactor -- kallar detta spel för en besvikelse. Jag däremot fattar inte vad dessa människor klagar på. Det här spelet är helt briljant! Häftiga klättermoment, bra eldstrider, smarta pussel och en spännande story; vad mer kan man begära? Visst har det sina brister, men jag hade definitivt förväntat mig mindre då GR gav det en 6:a. Nu när jag har klarat halva spelet skulle jag gärna vilja ge det minst en åtta.

Varvat det. och visst. en 8 är det helt klart.

Men det är ju populärt att tracka ner på tomb raider vet du väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte Left 4 Dead i lan-syfte någon gång innan jul o det var det bästa köpet jag gjort på länge, köpte samtidigt Fallout 3 som tyvärr kom lite i skymundan för min del tack vare L4D men när jag tog mig tid så blev det lätt över 100 timmars speltid, rekommenderas skarpt till alla som gillar rollspel :D

 

(Håller med Blå, det ska va 360-kontroll XD)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte Pure häromdagen faktiskt.

Jag har aldrig varit något vidare på bilspel men efter att ha spelat demot på detta i höstas och jag hittade det rabbaterat på Game så slog jag till och det var faktiskt riktigt skoj (även om jag jag får kämpa för o komma över mittfältet i mål :P )

Racing och jag går inte alls ihop men detta är mer arkad än racing. Man kör omkring på atv's i riktigt fina miljöer såsom thailands ljungel bl.a och spelet går ju mer ut på att göra häftiga trick i luften än att köra bra.

Kan rekomendera folk att prova demot iaf som finns på xbl och psn :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...