Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Lost Odyssey och Fracture till 360:n.

 

Blev riktigt besviken på Lost Odyssey eftersom jag hade fått för mig att det var ett lite mer "realtid" jrpg och inte det gamla tråkiga "springa runt-hamna i random fight-turas om att attackera" fight à la alla andra generiska jrpgs >_>

 

Fracture är riktigt kul dock! Helt galet kul med konceptet att allt går att spränga sönder och att man kan spränga bort/spränga "upp" mark för att skapa nya vägar :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blev riktigt besviken på Lost Odyssey eftersom jag hade fått för mig att det var ett lite mer "realtid" jrpg och inte det gamla tråkiga "springa runt-hamna i random fight-turas om att attackera" fight à la alla andra generiska jrpgs >_>

Var det inte just detta "random encounters och turordning" som karaktäriserade Lost Odyssey när det släpptes? För att alla andra generiska rpgs börjat med realtid, så gick Lost Odyssey tillbaka till grunderna.

 

Själv blev jag mest besviken på att storyn är så seg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blev riktigt besviken på Lost Odyssey eftersom jag hade fått för mig att det var ett lite mer "realtid" jrpg och inte det gamla tråkiga "springa runt-hamna i random fight-turas om att attackera" fight à la alla andra generiska jrpgs >_>

Var det inte just detta "random encounters och turordning" som karaktäriserade Lost Odyssey när det släpptes? För att alla andra generiska rpgs börjat med realtid, så gick Lost Odyssey tillbaka till grunderna.

 

Själv blev jag mest besviken på att storyn är så seg.

Hade för mig att det var det motsatta, samtidigt som jag hade för mig att det häftiga tredjepersonsspelet jag testade på Webhallen för något år sen var just Lost Odyssey :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...