Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Köpte RE5 idag och har suttit och lirat co-op nu ett tag. Riktigt skoj spel med bra massa action och annat som man kan tänkas vilja ha från ett RE-spel. Ända kanske tråkiga är väl att de saknar den där lite små läskiga känslan. Men som man hört och läst och som jag själv håller med om så tar co-op läget den platsen och gör det med bravur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VBJCUrsQL.jpg

 

Bra val. Blev bara Persona 4 för mig då jag inte innehar en PSP.

 

Jeff Gerstmann och Vinny Caravella borta på Giantbomb.com har för övrigt hållt på en "endurence run" igenom Persona 4 i ett antal veckor nu där dom försöker ta sig igenom spelet. Otroligt roligt stundtals.

 

Del 1: http://www.giantbomb.com/endurance-run- ... 01/17-219/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Persona 4

Jag måste ta tillfället i akt och fråga: hur pass fristående är egentligen spelet? Är Persona en sammanhängande serie likt Suikoden, eller är alla spel en separat historia som Final Fantasy? Jag har nämligen hört bra saker om spelet från flera källor, och jag är grymt sugen på att köpa det, men jag vet inte om man bör ta sig in i serien via del fyra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte Kengo Zero till xbox360 igår. Nu förväntade jag mig inte för mkt eftersom det fått rätt dåliga recensioner när det kom men det var faktiskt inget höjdarspel.

Men o andra sidan betalade man 69kr för det så var det heller ingen förlust. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RE4 till Wii. Har aldrig varit ett större fan till serien och har innan femman bara klarat ettan och spelat delar av tvåan. Men jag fick mersmak efter femman och lyckades hitta fyran relativt billigt (199kr). Att spelet är till wii också måste jag säga känns riktigt skoj då senaste spelet jag spela på den konsolen var nog lite super smash bros. Kontrollen sitter perfekt verkligen här samt att spelet, som jag läst lite om innan, är helt klart mörkare än femman. Vilket jag anser vara lite roligare. Men bara lite då femman fick fram den rätta känslan på ett annat sätt. Att spela spelet efter femman känns inte speciellt konstigt som tur är då man inte får veta något (vad jag själv känner till) från fyran i femman.

 

Vem vet. Kanske att jag tar tag och köper 3:an och Zero till GC sedan också för att spela. Lite fel ordning kanske men det stör mig inte mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den 20:e mars förhandsbokade jag dessa 6 spel:

 

Modern Warfare 2 (PC)

Diablo 3 (PC)

Starcraft 2 (PC)

Need For Speed: World Online (PC)

Need For Speed: Shift (X360)

Halo 3 ODST (X360)

 

Nu måste jag bara vänta tills dom kommit ut...d.v.s. kvartal fyra förutom Diablo 3 som jag tror kommer 2010...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DSC00073.jpg

Äntligen har jag fått alla spel från min senaste beställning den här månaden! Samtliga är köpta från Spelbutiken, och kalaset gick på över 1200kr. Nu återstår det bara att se om jag kan bryta ovanan att vänta år och dar innan jag spelar mina nya spel (har dock redan påbörjat Star Ocean 2).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trevliga köp dära Hampe. Skulle nästan vilja påstå att alla är minst lika underhållande. Med CoD4 som kanske något av en liten favorit med tanke på online läget som finns också.

 

Snart kommer det nog börja rulla in massa spel igen för mig med titlar som Ghostbuster, Star Ocean, Call of Juarez 2 - Bound in Blood, GH: Metallica, Terminator Salvation samt Velvet Assassin. Dessa är åtminstone spel som jag ser fram emot i sommar. Sen om jag kommer ha råd med alla eller ens hälften får framtiden utvisa. Hösten ser dock ut att bli ännu hetare än förra årets. Framtiden ser ljus ut för oss spelnördar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...