Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Sjukt sugen på retro-RPG nu för tiden. Finns massor med remakes till GBC/GBA och DS, jättepraktiskt och perfekt för sommaren, när den nu kommer.

Vart fick du tag på Game Boy spelen?

 

så nu har man börjat spela warcraft igen.

Vilken server spelar du på?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så nu har man börjat spela warcraft igen.

Vilken server spelar du på?

 

spelar på lightning´s blade och kommer att spla lite på min gamla server shadowsong men mest på lightning´s blade.

 

för tillfället måste jag fixa moderkortet på datorn dock, en liten fläkt brann upp i fredags >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste blir Resident Evil 5 (har endast spelat i ca 10min... fick inget woow då jag spelade så jag stängde av...) och Valkyria Chronicles (riktigt kul).

 

Tyvärr har jag inte hittat så mycket till PS3. Har dock fler än två spel, men det var just dem senaste. =)

 

Någon som vet något bra Anime spel till PS3?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Något annat? :D

Valkyria Chronicles, men det är har slutat tillverkats och verkar tryta i lager nästan överallt:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=84724

http://cdon.se/spel/valkyria_chronicles-4046520

 

Appropå det så köpta jag detta spel för någon månad sen, även om jag inte har en PS3 (än) ;D

 

 

JmxjJAkEp.jpg

 

Edit: Ah, du har redan spelet D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ack, Valkyria Chronicles. Få spel har lika underbara statister och biroller. Nog för att det är förutsägelsebart, men vad gör det? Ted, Walter, Jane och resten gav nästan lika bra drama på slagfältet som själva handlingen gjorde.

 

Köpte Selvarias Mission-tillägget i helgen. Skall bli tufft att träffa Imperiets soldater, även om de nog inte är lika unika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Köpte HAWX till 360:nu igår. Galet kul lir :)

spelat demot, men gillade inte det:P Vad är det som är så kul med det? Köra flygplan...

Testat off-mode? Demot var rätt så enformigt där de hade tagit med två (?) uppdrag från ganska tidigt stadie ur campaignen. Men när man väl kommer in lite och ska zick-zacka mellan radarområden för att infiltrera en fiendepost, eller när man ska eskortera Airforce One så blir det genast mycket roligare. Co-op över Live också! <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg fram emot Star ocean: The last hope men efter Levels recension så avtog hypen lite. Nu vet jag att man inte ska lita helt och fullt till recensioner men de brukar ha rätt så bra koll i mitt tycke.

 

Hursomhelst så ska det i alla fall testats, jag brukar blir rätt nöjd ändå så länge storyn är okej och att det finns massor med saker att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...