Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

 

Det bästa av Shadow of Chernobyl och Clear Sky med endast ett fåtal nackdelar (skumma animationer, hög svårighetsgrad, slarv med prefetch). Zonen är fortfarande en skrämmande miljö och första gången jag ordagrant sprang in i en bloodsucker hoppade jag högt. Jag börjar dock tröttna på en del av de tidigare spelens innehåll som återanvänds så nästa postapokalyptiska inköp lär bli Metro 2033, som använder samma motor.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Idag fick jag hem ett litet packet med Gameboy Micro-tillbehör, innehållandes bland annat par hörlurar av sopig kvalitet, tre stycken tämligen onödiga kasettskydd och ett par plastskydd till skärmen som jag förmodligen aldrig kommer använda (plastskydd hatar mig; har aldrig lyckats sätta dit dem på något vettigt sätt). Däremot fick jag också ett käckt skyddsfodral och en ny laddare, vilket var anledningen till att jag la ut hundra spänn på paketet. Speciellt då min förra laddare verkar ha försvunnit från jordens yta.

 

Denna variant av Gameboy Advancen må vara yttepytteliten, men den har en knivskarp skärm och sköna knappar, vilket gör den till ett mer atraktivt alternativ än både gammel-GBA och tjockis-DS. Nu behöver jag bara en Gameboy Advance SP (helst Zelda-versionen, den är klart snyggast) så har jag en komplett samling av Gameboy Advance-konsoler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

hxbTsMNEZ.jpg

 

Fick mitt Alan Wake - Limited edition idag, efter allt jag läst så verkar det riktigt intressant, ska bli spännande att spela det.

 

Dock får jag nog ta och skärpa mig med att spela ut de spel jag köper, nu har jag 4 st nya spel som jag inte har spelat ut och 3 av dem har jag inte mer än öppnat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äntligen fått tillgång till en dator igen!

 

Har under min datorlösa tid sålt av nästan alla mina xbox och ps3-spel för att köpa lite nya så som:

 

Monster Hunter Tri Wii

Tales of symphonia dawn of the new world Wii

Super Street Fighter IV PS3

 

Väntar även på att Game här i Väsby ska få in mitt ex av 3D.GAME till PS3an. Sen har jag även gått och förbokat Red Dead Redemption till PS3 samt Mario Galaxy 2 för Wii.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Metal Gear Solid borde vara på väg hem till mig nu. Och jag behövde inte betala ockerpris för den heller. Nu behöver jag dock ett minneskort för PS, vilket tycks kosta ungefär lika mycket som spelet gjorde. Suck. Jag som tänkte att det skulle bli billigare att satsa på gamla spel och konsoller... :surprised:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Metal Gear Solid borde vara på väg hem till mig nu. Och jag behövde inte betala ockerpris för den heller. Nu behöver jag dock ett minneskort för PS, vilket tycks kosta ungefär lika mycket som spelet gjorde. Suck. Jag som tänkte att det skulle bli billigare att satsa på gamla spel och konsoller... :rolleyes:

Du kan få köpa ett av mig för femtio kr. Eller är det ockerpris?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...