Hoppa till innehåll
Anime.se

Ditt senaste spelköp


Nau
 Share

Rekommenderade inlägg

Tsukasa-san, varför till PS3? Hörde att xboxversionen var bra mycket bättre (som alla multiplattformspel). Köpte själv spelet till 360 i går.

 

"som alla multiplattformspel"

 

Då det är ganska vanligt, så är det ju en smärre överdrift. Du har inte heller tänkt på att Tsukasa enbart äger en PS3? Eller rentav bara gillar den mer än sitt 360?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tsukasa-san, varför till PS3? Hörde att xboxversionen var bra mycket bättre (som alla multiplattformspel). Köpte själv spelet till 360 i går.

 

"som alla multiplattformspel"

 

Då det är ganska vanligt, så är det ju en smärre överdrift. Du har inte heller tänkt på att Tsukasa enbart äger en PS3? Eller rentav bara gillar den mer än sitt 360?

Oj, visste inte att Tsukasa-san hade en advokat som pratade åt han.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag fick jag min efterlängtade kopia av Final Fantasy VI till Gameboy Advance! Ett sälsynt spel sedan länge ur tryck, för endast 240 spänn utan box och manual: nästan för bra för att vara sant! Det var precis vad det var, visade det sig när jag upptäckte att Nintendos Seal of Quality lyste med sin frånvaro. En internetsökning senare kunde jag konstatera det jag fruktade: detta är en piratkopia. Jag har blivit lurad. Igen. Fjärde gången på samma system. Det räcker tydligen inte att säljaren själv säger att det är ett original... fast denne inte visste bättre själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

[bild]

 

Fick det i Tisdags. Campaign mode var faktiskt helt ok, mer likt Halo CE (som fortf i mina ögon är det bästa Halo spelet). Det är mer öppna miljöer, i princip alla banor är utomhus. Ett givet köp för vart fan utav Halo...

Mitt senaste spelköp också. Ett självklart köp för alla älskare av Halo-franchisen, ja. Samt sista Halo-spelet Bungie är med och leker i, alltså större anledning till att köpa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Jag har köpt ett Nintendo 3DS som kom med posten i torsdags (och använts flitigt sen dess) tillsammans med Pokémon Platinum, Soul Silver och Black. 3D-effekten är riktigt ball, väntar dock på att bättre titlar släpps i 3D. Typ, Zelda.

 

Jag läste att

ska komma ut i Europa. \o/

 

Sååå, vad har ni för tips på butiker där jag kan förbeställa?

Webhallen är pålitliga, det är där jag brukar handla åtminstone.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...