Hoppa till innehåll
Anime.se

Sommar = bärbart


Pixelgamer
 Share

Rekommenderade inlägg

Var förbi Game idag och förhandsbokade mig en Lite, minst 400:- får man om man byter in sin gamla DS mot den! Gissa vad jag ska göra när Lite finns i lager ;) Valde en marinblå Lite f.ö.

 

Fick veta att DS Lite kommer att kosta runt 1500-1600:-, iaf i Game och med tanke på att jag kommer byta ut min DS (minst 400 där) samt att man får 100:- rabatt när man förhandsbokar något på Game samt att jag kommer dra av dem bonuspoäng jag samlat på mig så kommer jag få en relativt billig Lite :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför du skall skaffa ett DS? Ptja...

 

* Mario Kart

* New Super Mario Bros

* Animal Crossing: Wild World

* Tetris DS

* Metroid Prime Hunters

* Man kan spela underbara Game Boy Advance-spel

* Nintendogs

 

Plus en massa andra spel... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och glöm inte Phoenix Wright: Ace Attorney! Ett DS:ens bästa spel ffs!

dock blir det ett "spela-en-gång-och-sälj-sedan-vidare" spel.

men fick sitta i ungfär 25 timmar med spelet, och sista fallet låg på 10-15 timmar.

 

och om man ska ha multiplayer fun, så ska ni ha Daigasso! BAnd-Brothers.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Osu! Tatakae! Ouendan!

 

Gå in på valfri spelsida och ladda ner en filmsnutt från detta spel och du kommer bli förälskad i det direkt!

 

Det är dom DDR, fast man trycker på prickar på pekskärmen istället.

Yay jag gillar ddr :P

hmm har hört lite om ace attorney, tror jag kan låna det av en kille (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ace Attourney är riktigt kul. Köpte det idag och det är lätt några av de roligaste speltimmarna jag spenderar någonsin.

 

Jag väntar på att lik-sang ska få tummen ur och se till at få in Ouendan i sitt sortiment igen så de kan skicka det. Verkar ju riktigt skoj det med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett annat bra spel är ju annars Metroid Prime Hunters om man ska lira flertalet personer.

Detr över wi-fi är underbart dessutom <3

 

Förövrigt bör alla PSP-ägare kolla in Loco Roco som är nog det roligaste jag kört på PSP hittils

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nintendo DS är överskattat. Det är lite halvkul ibland men jag tycker inte om när man rör sig utanför spelmediet och använder verkligheten som verktyg istället.

 

Aja, skitsamma.

Det är för många ungdomar som inte tar vara på sommaren då den väl kommer utan sitter istället och gluttar på deras små skärmar.

 

Gå och bada FFS!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...