Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken är bäst?


Jocke
 Share

Vilken är bäst?  

81 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken är bäst?

    • Dragon Ball/Z
      11
    • One Piece
      29
    • DNAngel
      13
    • Kajika
      1
    • Ranma ½
      27


Rekommenderade inlägg

Börjar finnas en del manga nu, men vilken är bäst av pocketserierna?

 

Själv blev jag förvånad över DNAngel. Skön schoolkids-serie med vackra pojkar.

 

Kajika är ju förvisso bara en, men den räknas väl eller, har själv inte läst den.

 

//jocke

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag lägger min röst på DNAngel.

Jag har varken läst Kajika eller Ranma½, men jag vill inte läsa den svenska utgåvan av Ranma för att den är felvänd, det tycker jag inte om.

 

 

jag läser ranma½ och jag kan ju inte direkt påstå att den är mindre rolig pga att den är felvänd. bilderna är ju bara spegelvända. mangan är minst lika rolig :)

 

jag lägger min röst på ranma förövrigt. har inte köpt kajika än. ska nog göra det till helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

röstar inte alls.

Med en titel som vilken är bäst ska man lägga upp precis varje manga som finns. Det tror jag inte riktigt att trådskaparen har lust med...

 

Och utav de som jag har läst så är det inga större fel med någon av de, förutom att det känns som att de kan avslutas otroligt mycket tidigare.

Mötter problem, får stryk, tränas, slår den som man fått stryk av. Loopa igenom hela serien.

 

Jag har börjat tröttna på sådant faktiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...jag har en pojkvän som gillar att köpa mig presenter på Forbidden Planet varje gång han är i London. :)* Han brukar köpa Ranma½ och Maison Ikkoku till mig... men jag sa till honom på skarpen när han ville köpa Ranma½ DVD Boxarna till mig x_X det e för mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...jag har en pojkvän som gillar att köpa mig presenter på Forbidden Planet varje gång han är i London. :)* Han brukar köpa Ranma½ och Maison Ikkoku till mig... men jag sa till honom på skarpen när han ville köpa Ranma½ DVD Boxarna till mig x_X det e för mycket...

Mysig pojkvänn som köper manga till en ^^

Hmm, hoppas min manga beställning kommer snart..

 

Annars så håller jag fast vid att Ranma ½ är bäst just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var faen får du alla pengar från? O_O

 

Jag köper typ 1 manga i månaden om jag har pengar över, borde kanske börja lägga undan lite mer till manga och anime :)

 

Gjorde nyss en storinhandling på böcker jag missat att köpa.. det gick på 601kr.. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...