Hoppa till innehåll
Anime.se

Kalendern


Rekommenderade inlägg

  • 4 months later...

Om man tittar på den här kalendern så verkar det inte hända mycket i Sverige...

 

Men i alla fall:

--------------------------------------------------------------------------------------

 

Du har väl inte missat att det är dags för Sapparikon igen?

 

Nr 4 i serien går av stapeln 15-17 juni i Täby utanför Stockholm.

 

Sapparikon är ett litet animé- & mangakonvent med tema "Arrangörerna har noll koll".

Sapparikon är baserat på idén att alla kan bidra med något. Det är ett konvent där arrangörerna ordnar med lokal, och entusiastiska besökare ordnar resten.

 

Här hittar du den officiella forum-tråden.

I den hittar du den mest aktuella informationen, även om det så här i börjar inte står så mycket.

 

Välkomna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol om ni inte märkt det själva så uppdateras inte tråden längre.
Kom ihåg, om listan ska vara så aktuell som möjligt så behöver vi hjälp från er.
Jag vet hur svårt det är att få input från folk. Jag underhåller själv ett litet kalendarium på http://www.mangakai.net/forum/viewtopic.php?t=102 och känner att det är svårt att själv hålla koll på allt som händer.

 

 

Uppdaterad!
Tack för det Docster, en liten grej bara... Det står att konventet äger rum i Januari...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...
  • 2 years later...
  • 5 months later...

Tack så mycket!

 

Jag har en stillsam undran angående kalendariumet.

Är den fortfarande aktuellt?

 

Jag blev lite nyfiken Mangakai Täby möte i Stockholm.

Är det någon som fortfarande pågår?

De fasta datumen ska väl gälla, om inte någon ställt in och vi inte sett det. Måndagsmötena i Täby har jag ingen aning om, ska höra mig för.

 

Red.: Det verkar som att måndagsmötena forfarande äger rum, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De fasta datumen ska väl gälla, om inte någon ställt in och vi inte sett det. Måndagsmötena i Täby har jag ingen aning om, ska höra mig för.

 

Red.: Det verkar som att måndagsmötena forfarande äger rum, ja.

 

Tack för svaret, nu är jag lite klokare.

Vet du Sceleris eller någon annan på forumet om någon person som sköter eller är aktiv på måndagsmöten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 months later...

Vill passa på att göra lite reklam för Kalendern på hemsidan som verkar användas väldigt sparsamt. Vem som helst kan lägga till evenemang i den för goda överblickar över vad som händer! Frågan är bara om det inte går att dölja alla födelsedagar för att slippa ha kalendern så nedplottrad som den är...

 

Något som händer framöver under våren? :3

 

I maj verkar Ichicon i Växjö gå igång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...