Hoppa till innehåll
Anime.se

Mitsuki oC~


Nille
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Krikke-chan, ska jag vara ärligt så har jag saknat dig, jag har inte sett dig posta på ett tag, lr DU kanske har det men jag har inte märkt det xD, men iaf

 

NILLE DU UTVECKLAS =D

 

FORTSÄTT SÅÅÅ och kolla på PÅ FOLDS, T-shirt och sånt, och kolla hur de andra gör

 

Öh det var allt xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mjo visst utvecklas du, men tänk på folds, och att saker som hamna närmare "kameran/betraktaren" (hennes vänsterfot till höger på bilden) Blir större. så den foten / vaden är för små. :)

 

Stämmer inte alltid. Detta stämmer om personen i fråga är väldigt nära kameran. Om personen nu är 5-10 meter ifrån så blir det inte en vidare stor storleksskillnad. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Krikke-chan: Tack som fan ='D <3 Jag ska kämpa på ^^

@Dread: Tack så mycket :'] Kul att höra.

@sepeMuLLe: Hat @ klädveck :'< ondska i dess renaste form. Av nån anledning har jag svårt att lära mig dem, det vill inte fastna i skallen min D: Tack så mycket för kommentaren ^^

@Paddan: Tackar ^^ heh, skönt att det inte står helt stilla då ;D jo, ja, måste ta tag i klädvecken mera O:

@Denny: ...vi säger att den här personen är 5-10m ifrån då, k? ;P

@Satou-kun: Tack så mycket =) Och mera lär ni få se XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Krikke-chan, ska jag vara ärligt så har jag saknat dig, jag har inte sett dig posta på ett tag, lr DU kanske har det men jag har inte märkt det xD, men iaf

Ojoj, man blir ju glad här! ^^ Jag har inte vart på sidan på ett bra tag, så jag tänkte kika in igen!

 

OT: Mycket stor utveckling som sagt, bara några små anatomiska fel kanske. Ansiktena ser nästan för bra ut, otroligt fina! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heh, tack Krikke-chan ^^; Fast jag hoppas på att kunna göra bra mycket bättre ansikten framöver ^_^

 

Självporträtt

 

Umm, updatering :C: TITTA, jag fick till och med färg på läpparna och näsan, vilken bonus :']

Öhh...nej jag kan inte rita/måla blänk i håret på ett bra sätt så det vart skitfult och samma gäller solen i bakgrunden. Det är en sol >:'[ -skyller på att jag har för några färgpennor-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Tack så mycket! :'] Jao, jag var väldigt random med att slänga på färgen DX särskilt skuggningen. Hm...håret har jag klart svårast för, hur jag än bär mig åt så slutar det bara med att det ser...smutsigt ut DX

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ah, det där med håret tror jag att jag kan hjälpa litegrann med. När du har gul som grundförg ska man faktiskt inte använda mörkare gul för att skugga utan en färg mer åt det rödare hållet, samma gäller för skinnet som beror på att solljuset inte är helt vitt (tror jag det är i alla fall) fast ekwn borde kunna ge mycket bättre tips då jag själv inte är jätteduktig på färgteori.

 

Annars bra känsla i bilden men inte så förtjust i ramen eller hur du klippte av henne precis vid tröjkanten.

 

Keep it up :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah, tack så mycket =) Får pröva det nästa gång ^^ Nu känns det bara som en...röra >.<

Heh, ramen kladdade jag bara dit lite fort i tristess X] Och..jag ville göra hela kroppen men hon började bara som en kladd, längst ner på pappret så...

Tack igen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...