Hoppa till innehåll
Anime.se

Paddans Galleria 2010....


Paddan
 Share

Vilken?  

13 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken?

    • Graven
      2
    • The Yellow Bird
      5
    • Dust and Sand
      2
    • Red Cross
      4


Rekommenderade inlägg

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Snyggt paddan. Undrar bara hur du kunnat lära dig detta, gått konstskola? Hur kan du anatomin och tyngdlagen så bra? Kollar du mycket på andras poser och använder i dina serier eller? Känns nästan för bra för att vara sant på något sätt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snyggt paddan. Undrar bara hur du kunnat lära dig detta, gått konstskola? Hur kan du anatomin och tyngdlagen så bra? Kollar du mycket på andras poser och använder i dina serier eller? Känns nästan för bra för att vara sant på något sätt

 

Självlärd D: går på 3:e året i Tekniklinje, men jag själv studerar massor, överallt även i skolan, använder internet för att leta efter nude bilder på unga män, kvinnor, muskelberg, gamlingar och så vidare. ritar skitmycket, ibland kollar jag på mig själv, tillexempel; mina armar, dess form, sen undrar jag: hur funkar de? Så jag börjar undersöka hur de fungerar genom kolla på anatomibilder som finns i internet, ritar av mycket också samt kollar jag hur de andra artisterna gör. Men sen efter ett tag tar jag beslutet att göra någoting eget av det jag har lärt mig, så jag ritar hundra armar i alla vinklar och poser. Så där jag gör jag typ varje gång när jag tänker studera men iaf tänker nu dela med mig några bilder som jag har hjälpt mig jättemycket till exempel: armarna.

 

arms706402bz8.jpg

 

bodyschem02pp3.jpg

 

bodyschem03ua0.jpg

 

germansoldierthrowsgrenjj6.gif

 

thefortressbyeyetemplein7.jpg

 

title25tk5.jpg

 

det finns 100000000000000000000000000000 bilder därute OM ARMAR, GÅ UT OCH LETA! OCH STUDERA!!!!!!!!! XD

 

PERSPEKTIV, STOR BILD FÖRRESTEN

023nf9.jpg

 

ewkn, hoppas att det här hjälpte! och ni andra också!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snyggt paddan! :D visste inte att du var så inne i tecknandet. Nu förstår jag varför dina bilder ser så bra ut.. Själv studerar jag också en hel del anatomi så förstår vad du går igenom.. Det är så jävla mycket att greppa att man inte vet vart man ska ta vägen riktigt :)

Snyggt jobbat iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...