Hoppa till innehåll
Anime.se

Paddans Galleria 2010....


Paddan
 Share

Vilken?  

13 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken?

    • Graven
      2
    • The Yellow Bird
      5
    • Dust and Sand
      2
    • Red Cross
      4


Rekommenderade inlägg

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Aha, det kan jag förstå. Men bara vi får se mer i framtiden så :P.

 

Förresten, du vet ingen sjyst sida med anatomi man som man kan kolla på och bara sitta och rita lite? Har rätt tråkigt nu i skolan iomed att det börjar närma sig slutet och vi har inte speciellt mycket kvar och göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Offtopic: Haha jo men du förstår min klass är inte speciellt normal ^^, jag ritar av lite armar och ben på mig själv först och sen ska jag prova att hitta lite bilder på nätet man kan testa sig fram på. Om någon skulle ha en sida så skulle det varit sjyst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ojoj, jag har kollat igenom i princip alla dina bilder nu, och du har verkligen asskön stil. Önskar att min egen var så framträdande som din i alla bilder.

 

Generellt kan jag ju ge någon sorts negativ kritik, och det är att huvudena ofta är väldigt små. Jag ritar dem förstås för stora, men jag tycker ändå att de ser små ut =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Huvudet är lite litet, det är ju ungefär lika stort som brösten XD Så ser bannimej inte jag ut, även om jag har relativt stora bröst ;) Fötterna ser lite platta ut, jag vet tyvärr inte riktigt vaman ska göra för att förbättra det. Är sämst på att rita fötter frammifrån, så jäkla svårt. För övrigt, mycket vackert färglagt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huvudet är lite litet, det är ju ungefär lika stort som brösten XD Så ser bannimej inte jag ut, även om jag har relativt stora bröst. Fötterna ser lite platta ut, jag vet tyvärr inte riktigt vaman ska göra för att förbättra det. Är sämst på att rita fötter frammifrån, så jäkla svårt. För övrigt, mycket vackert färglagt

 

Tack för kommentaren, alltid kul att människor kommenterar och ser olika P.O.V på saker, men iallafall till saken. Att rita fötterna framifrån, se det som ett mönster istället, som när man ritar knoggarna, om du letar efter real-life bilder på fötter så kommer du se att foten har ett mönster när man kollar framsidan, och så är det med hela kroppen, men det finns vissa undantag. Men kom ihåg, har du problem att rita nåt, kolla runt omkring dig. problem med något kroppsdel, kolla på dig själv annars leta efter referens, som en art-kompis säger till mig: Referens e alltid bra att ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...