Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken anime såg du klart senast?


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Såg klart Black Cat.

 

Jag tycker serien var riktigt bra, men sista avsnittet var lite skumt på vissa ställen. Jag är iaf väldigt sugen på att köpa mangan som jag hört ska vara mycket bättre =)

Black Cat tog aldrig "slut", utan produktionen hamnade i konkurs, så de slog bara ihop ett snabbt slut som lämnade många öppna ändar och var allmänt urusel (den skulle bli 26 avsnitt lång, men hamnade på 23 istället) >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg klart Black Cat.

 

Jag tycker serien var riktigt bra, men sista avsnittet var lite skumt på vissa ställen. Jag är iaf väldigt sugen på att köpa mangan som jag hört ska vara mycket bättre =)

 

den är bättre, men den slutade helt plötsligt att ges ut/produceras om ja inte missminner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg klart på Gunslinger Girl idag, för andra gången.

Definitivt mycket bättre än sist jag såg på den, jag tyckte inte att den var bra då, men det var så tidigt i mitt anime tittande så jag var nog inte mogen för den då.

Hursomhelst, gripande serie faktiskt och jag rekommenderar den till folk som vill se en lite annorlunda serie.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grappler Baki säsong 1

 

Nog en av de sämsta anime jag sett hittintills, dryg story om en unge som måste bli starkare än sin far... hoppar lite i avsnitten för att se när de slåss om är rätt underhållande.

 

Ska se säsong 2 nu de närmsta dagarna och hoppas på att det bli bättre annars lär nästa 24 avsnitten bli långa att uthärda ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...