Hoppa till innehåll
Anime.se

UppCon:07


Rekommenderade inlägg

Nu är datumen satta och hemsidan samt forumet är uppe. 13-15 oktober i höst är det som gäller. Lite info saxat från hemsidan:

Idag öppnar hemsidan för UppCon:07 efter några veckors hetsigt arbete. Det går att boka biljetter direkt, så det är bara att logga in och slå till! Självklart är vissa sidor lite tunna med information, då allt inte är spikat än, men vi kan lova att det här blir det bästa UppCon någonsin, med kapacitet för 1500 personer, med tre våningar konvent och sex biosalonger!
Uppsalakai presenterar: UppCon:07!

 

Den 13:e oktober 2006 slår Uppsalakai åter upp portarna till UppCon. En helg fylld av TV-spel, tävlingar, event, mingel och framför allt mängder av anime och manga! Så ta med dina vänner och förbered er på en helg där ni kommer träffa över 1000 likasinnade och som ni sent skall glömma.

 

^^v Hoppas att se lika många från anime.se där som tidigare, om inte mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 106
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Uppcon....

 

Namnet har en betydelse för mig och dig.

Man tänker på de fina stunderna här i livet, man tänker på cyklar och burgerking.

Man tänker på anime och spel.

Man tänker på den sköna atmosfären och de trevliga människorna.

Man tänker på ett paradis.

Ett Nördigt paradis.

Ett paradis för dig och mig.

 

Uppcon, låt namnet smälta lite på din tunga, smaka på det lite grann.

Känner du det?

Känner du hur du redan längtar dit?

 

Vi syns där, på Uppcon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uppcon!! ^__^

 

Om det inte clashar med Camelot så ska jag definitivt ta mig dit här från Gotland =D (Må kanske inte vara längt bort från Uppsala men, lite knögligt är det allt att ta sig härifrån)

 

Förhoppningsvis kommer jag med tillhörande mantel och hatt.

 

Var är Pizza Hut??Var är Pizza Hut??Var är Pizza Hut??Var är Pizza Hut??VVar är Pizza Hut??Var är Pizza Hut??Var är Pizza Hut??ar är Pizza Hut??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äh! Glöm Pizza Hut! ;) Själv ska jag ta med ris från kinarestaurengen till konventet och sitta på bänken utanför där alla dumpar kläder osv där jag kan sitta i lugn och ro och trycka i mig ris :3 Fast åt för mycket förra gången, måste behärska mig på 07 :) eller inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej, det är allmänbildning att allt norr om hallandsåsen är norrland.
Bah, typiskt skåningar. Bråka inte med oss svenskar om geografi!

 

Var är Pizza Hut??Var är Pizza Hut??Var är Pizza Hut??Var är Pizza Hut??VVar är Pizza Hut??Var är Pizza Hut??Var är Pizza Hut??ar är Pizza Hut??

 

Det här året ska vi hitta pizza hut!

Hehe, lycka till. Närmsta Pizza Hut ligger i Stockholm!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har fått tag i en kille som har C-körkort nu, så vi får upp en hel lastbil arkadmaskiner från Göteborg!

 

puresis10.gifpuresis11.gifpuresis10.gifpuresis11.gifpuresis10.gifpuresis11.gifpuresis10.gifpuresis11.gif

 

QFT!

 

Japs, det var la inge fel på Tjockmadrassen i gymnastiksalen ;)

 

Mustela, käften.

Jag fick fan blåsa upp zaffes mastodont madrass mitt i natten när alla andra skulle sova ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej, det är allmänbildning att allt norr om hallandsåsen är norrland.

 

Som sagt, bråka inte med oss svenskar om geografi! ;)

 

Det här året ska vi hitta pizza hut!

 

Vi måste! Var ju så svårt sist. ;D

 

Vi har fått tag i en kille som har C-körkort nu, så vi får upp en hel lastbil arkadmaskiner från Göteborg!

 

puresis10.gifpuresis11.gifpuresis10.gifpuresis11.gifpuresis10.gifpuresis11.gifpuresis10.gifpuresis11.gif

 

OMG!! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tyckte det var rätt trist på Uppcon 06
Inte tristare än vad man gör det till :)
Sant det måste varit för jag var där på studieresa ;]

Nä diggar Närcon mer, men det ligger ju närmare till hands också så.

Kör de alltid uppcon i samma lokaler där? Jag käkade på någon restaurang precis i närheten, om det kan ha varit thailändskt lr nåt sånt, gott iaf (:

Diggade absolut biosalongerna de hade också, fräscht.

"Projektorn är överhettad, kommer att stängas av om 1 minut." ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...