Hoppa till innehåll
Anime.se

UppCon:07


Rekommenderade inlägg

Det vågar inte jag svara på, låter någon annan göra det ^^'

 

Dock så skulle jag vilja veta hur många som fick tag på en sovsal i Linnéskolan, skulle vara kul då man kan samlas en massa från anime.se och kanske få till en anime.se the gathering den här gången ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 106
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Oj fan, är det stor risk att man blir utan sovsal om man väntar för länge med att betala? Och hur länge är då för länge?

Nej, vi arrangörer ska se till att ingen som vill ha sovsalsplats ska behöva bli utan, även om det innebär att vi måste hyra in fler lokaler (det finns ganska många fler salar på Ärentunaskolan än de vi redan hyrt). Dock är det så att de mest populära sovsalarna (de på Linnéskolan, väldigt nära UppCon) redan är fullbokade... :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TheFluff har lite fel i sitt inlägg, beroende på hur stor efterfrågan det är på sovsalar när platserna tar slut så fixar vi fler, men det är inte säkert.

 

Betala så snart som möjligt för att vara på den säkra sidan, än så länge är det väl inte så bråttom iofs.

 

Totalt 736 platser.

426 lediga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skit...

 

Linnéskolan är ju fullbokad...

Jag som hade hoppats slippa åka buss fram och tillbaka. T_T

 

Man går! Buss är dyrt och motion är billigt :)

 

Inte mig mot. Men att lyckas övertala den latare hälften av mina medresenärer är en annan femma.

 

Jag menar, jag kommer från Småland. Och som känt finner alla smålänningar ett stort intresse i att spara pengar genom att undvika onödiga utgifter. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skit...

 

Linnéskolan är ju fullbokad...

Jag som hade hoppats slippa åka buss fram och tillbaka. T_T

 

Man går! Buss är dyrt och motion är billigt :)

 

Inte mig mot. Men att lyckas övertala den latare hälften av mina medresenärer är en annan femma.

 

Jag menar, jag kommer från Småland. Och som känt finner alla smålänningar ett stort intresse i att spara pengar genom att undvika onödiga utgifter. XD

 

Hehe jag är född i Småland så jag tänker gå till konventet varje dag :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du säker på det? Det är typ en mil... Fågelvägen. Det tar nog en inte så liten stund att gå - att cykla ut till Storvreta från centrum tar väl runt en halvtimme-45 minuter eller så. (Jag överdriver inte. Slå upp "Ärentunavägen 1, Uppsala" på Eniro och kolla hur långt det är därifrån in till Uppsala centrum.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
På fredag smäller det.

 

Börjar känna på allvar att Uppcon närmar sig, det är en skön känsla.

 

Kan inget annat än att hålla med Skatan!

 

Och för er som inte visste så kommer jag cosplaya! Fast det är en väääldigt enkel dräkt som inte krävde mycket av mina kunskaper :P Men det är för att det blev så många av samma karaktär så jag valde helt enkelt en annan dräkt som inte är med länge alls i serien: jag kommer cosplaya Yagami Raito från Death Note, mild spoiler, vol 5

ni minns kanske hans fängelsekläder?

 

Jag vet att det är simpla kläder men jag gör det för att jag tycker att cosplay är kul och att jag vill "vara" Raito ^^, men nästa cosplay kan jag avslöja att det blir som Kyon från Suzumiya Haruhi No Yuuutsu (ja, vi kommer vara hela gänget och förvänta er en dans ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pixelgamer: Jag betalade 13 kr enkelresa för min bussbiljett :D

 

Förresten, hur många kommer man träffa där? Sceleris, dig vill jag inte undvika ;)

Waah varför är de inte så billigt för mig, argh!

har inte kikat runt så mycket men antar att swebus är det enklaste och billigaste alternativet, 147 * 2 = 294kr :sleep:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förresten, hur många kommer man träffa där? Sceleris, dig vill jag inte undvika ;)

Det tror jag säkert, jag är nämligen ytterst intressant och angenäm att ha att göra med. ;) Men hur vet man vem som är vem? Har någon tänkt ha något inofficiellt anime.se-hörn eller nå't?

 

Sovsalar gott folk, sovsalar! Tell me now!! (obey the fist!)

Ärentunaskolan 20.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*skrattar fortfarande åt hur han träffade Denny* :D

 

Men mig kommer ni ju känna igen mig :P fast när jag inte är utklädd till Raito-kun så kommer jag ha på mig en långarmad vit 360-tröja (med gröna gubbar på :P)

 

anime.se-hörn...kommer inte på något bra, vad sägs om nedanför trappan upp till tv-spelen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nedanför trappan.. när du säger så låter det som att alla ska trängas ihop i ett litet hörn i ett trapphus :P Men det låter som en bra plats.

 

Jag kommer nog med säkerhet ha en långarmad beige tröja och jeans.. första dagen i alla fall.

 

Jag får en rolig bild i huvet iaf ^^

 

Men då säger vi trappan då om ingen kommer på nåt bättre :P

 

Vi kanske ska ha en bestämd tid?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...