Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad ser du på för anime just nu?


Sadokan
 Share

Rekommenderade inlägg

Vart att börja med några serier förra veckan, just nu förljer jag.

 

Kanon

Asatte no houkou

Sumomomomomomo

Mamoru-kun ni megami no shukufuku wo

Happiness (pga Jun)

Tokimeki

Gift

Red Garden

Giniro no Olynsis

Code Geass

Yoakena

Otome wa boku (nee sama) ni koishiteru

 

I ungefärlig prioritetsordning, funderar dock på att strunta i dom tre längs ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Higurashi no Naku Koro ni; bara sett tre avsnitt hitintills men wow vilken serie säger jag bara.

Om den håller samma tunga stämning som den gjort tills nu så kommer det här vara en favorit.

Rekommenderas till folk som letar efter en bra thriller-anime.

Higura.jpg

 

Andra animéer som jag tittar på:

Utawarerumono (Ska se klart den.... snart)

Demonbane (Ser på den med halv motvilja, har Loli åtminstånde ;D )

Black Lagoon The Second Barrage (Nytt avsnitt idag kanske =) )

School Rumble Ni gakki (Var ett tag sedan den blev subbad sist)

Excel Saga (För andra gången)

Soul Link (Ugh...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar att ha flera serier att kolla på samtidigt, det är inte så att jag sitter och plogar igenom exakt alla serier på en och samma gång men mer att jag kollar på dem i perioder. I en vecka kanske jag ser Bleach, One Piece och Innocent Venus medans jag i nästa kollar på Death Note, D.Gray Man osv.. Beror på vilket humör jag är på helt enkelt.

 

Då och då händer det att jag kollar på flera serier i veckan men det är inte så svårt att hänga med tycker jag ^^ och inte blandar jag ihop de :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur orkar ni följa så många serier samtidigt, hatar att behöva vänta på avsnitt och skulle man se så många samtidigt skulle man säkert blanda ihop massa :/

 

jag tycker i ärlighetens namn, att animen sätter sig bättre ifall man väntar en vecka mellan varje avsnitt än, att se 3-5avsnitt per dag under 4-5dagar.... jag tror att många serier jag sett skulle varit mycket bättre ifall ja väntat ett bra tag mellan varje avsnitt!

sen om blandar man inte ihop animeserier? En sådan term existerar inte, på samma sätt som man kan ha en bilbok, en skolbok och en hemmabok, man blandar inte ihop dessa böckerna heller (även om man brukar spendera mest tid på hemmaboken, som är bäst för det mesta...).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...