Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad ser du på för anime just nu?


Sadokan
 Share

Rekommenderade inlägg

Just nu ser jag på

 

D.Gray-Man

Bleach

Busou Renkin

Death Note

Saiyuki

Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto (började titta på den i natt ^^')

 

Är egentligen för många att följa, samt att jag har en hel del serier som jag bara sett några avsnitt av som jag ändå skulle vilja se klart nångång, men just nu får dessa räcka (är egentligen redan för många :blush: )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto (började titta på den i natt ^^')

 

Bra val >.<

och följa flera animes på samma gång.... ja vet hur de är :P

pain in the ass, näära men man vill see alla men de är svårt o bestämma sig för vad man vill se först ^^. Så du är inte ensam om de =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Höhö ser på Rome nu, inte en anime men så äääääckligt bra! :D

 

:O Jag ser också Rome nu. Inget jag har fastnat för än så länge dock.

 

Hur kan man inte fastna. :O

Förväntade mig inte alltför mycket när jag drog på den men blev totalt fast och swosch så hade 4 timmar passerat utan man märkte något. :P

 

Men det kan delvis vara för att jag sett på lite väl mycket anime på senaste med så det var kul med omväxling. >_>

 

Och på Fredag är det Eragon på premiären som gäller!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kan man inte fastna. :O

Personerna. Det finns ingen jag bryr mig om hur det går för. Fast Titus Pullo är ju rätt frän. :>

 

Hur mycket har du sett egentligen? '-'

 

Såg precis 5 avsnitt till, skulle fan sett allihop om jag inte kände att jag borde sova. =P

Så grymt spännande att se vad som ska hända näst och hur folk kommer reagera på överfallet av Sevilla. Jag tror att Atia=död nu iallafall, det honmonstret har prövat lyckan alltför länge.

 

Kul med all historia man känner igen med, Sevilla, Octavia och Octavius, Cleopatra, Septimius och självklart personer som Brutus etc.

Gillar verkligen historia och mytologi även fast jag inte är så insatt i det. ^^

 

Men man får ångest när man tänker på att Ceasar kommer dö snart, sympatiserar verkligen med han och han var en stor man.

Måste nog vara den bästa serie jag någonsin sett, är en riktig "one in a million"-serie.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...