Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad ser du på för anime just nu?


Sadokan
 Share

Rekommenderade inlägg

Idag var det fredag och det betydde Serial Experiments Lain och Magiflickstruppen Arus (Tweeny Witches). Läste även klart mangan av Det viktiga för en magiker (Someday's Dreamers) och insåg att jag måste se om den också. Den får ersätta Pretear som jag nyss avslutade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag började för ett antal veckor sedan, för första gången på en herrans massa år, se om Neon Genesis Evangelion och den är ännu bättre än jag mindes den. Idag fick jag dessutom den sjätte skivan (platinum-utgåvan) i brevlådan, man tackar! Nästa vecka kommer den sista. Det här kommer bli bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Ojojojojojoj vad här ska ses anime under ledigheten nästa vecka! :D Planerar att dra 13 avsnitt per kväll, så antingen en kort serie på en kväll eller en längre på två kvällar! Har seriös utrymmeskris på hårddisken så jag måste börja beta av dom 200gb som jag inte sett än, för att inte tala om resten av utrymmet som är upptaget av serier som jag måste se om.

Dom som står på prioritetslistan är dessa, säg gärna till om det är någon som inte är så överdrivet bra så jag ser någon annan istället:

 

Air

Ergo Proxy

Gokujou Seitokai

Gundam Seed

Kono Minikuku mo Utsukushii Sekai

Utawarerumono

Vandread

 

Sen är jag grymt sugen på att se om Gantz och Gungrave med. Så mycket att se, så lite tid. ;_;

 

Edit: Just det ja! Mushishi ska jag se med, och troligtvis Desert Punk och Ebichu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...