Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad ser du på för anime just nu?


Sadokan
 Share

Rekommenderade inlägg

Ser Twelve Kingdoms nu, riktigt fängslande och bra får jag säga. (:

Är glad att jag fortsatte kolla, för att man blev ju helt tokig på dom första avsnitten. Värsta kombinationen möjlig körde dom på, en värdelös whiner med självförtroende som en fisk, en verklighetsflyende bokmal och en random newb kille som inte kan göra något vettigt heller.

Men nu har Youko fått lite vett i sig iallafall, även fast det är lite väl mycket tjafs om moral och att vara hjälpsam mot andra blabla, avskyr att dom ska dra in så mycket sånt i anime. Hoppas iallafall att killen vara bortspolad och att bokmalen går och dör eller nåt, så blir det perfekt. :>

 

Bara jag som stör mig på Youko's korta lugg btw? >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser Twelve Kingdoms nu, riktigt fängslande och bra får jag säga. (:

Är glad att jag fortsatte kolla, för att man blev ju helt tokig på dom första avsnitten. Värsta kombinationen möjlig körde dom på, en värdelös whiner med självförtroende som en fisk, en verklighetsflyende bokmal och en random newb kille som inte kan göra något vettigt heller.

Men nu har Youko fått lite vett i sig iallafall, även fast det är lite väl mycket tjafs om moral och att vara hjälpsam mot andra blabla, avskyr att dom ska dra in så mycket sånt i anime. Hoppas iallafall att killen vara bortspolad och att bokmalen går och dör eller nåt, så blir det perfekt. :>

 

Bara jag som stör mig på Youko's korta lugg btw? >_>

 

HAH! jag sa ju att du skulle fortsätta! (man stör sig dock på den pratande råttan sen >_>)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAH! jag sa ju att du skulle fortsätta! (man stör sig dock på den pratande råttan sen >_>)

 

Haha neeeeeeeeeej råttan är ju nästan lite gullig, var så roligt första gången man såg han! ^^

Men jag fortsätter störa mig på Youko, hon tar ju skit från alla hela tiden även när hon är drottning och dessutom så resonerar hon så otroligt dumt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har massa serier att kolla på, men dessa tre serier har jag allrafall börjat kollat in:

 

Higurashi no Naku Koro ni - till avsnitt 5

Yomigaeru Sora - Rescue Wings - till avsnitt 2

Juuousei - till avsnitt 2

 

Ska nog kolla klart på Yomigaeru Sora - Rescue Wings först och sen dra dom andra två.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag typ sträckser One Piece och kollar nåt xxxHolic-avsnitt då och då. Och så följer jag Bleach igen och tänkte göra detsamma med Naruto eftersom fillersarna typ verkar vara slut nu.

 

När jag sett klart xxxHolic blir det nog att ta sig an Azumanga Daioh om jag nu inte kommer råka känna för något annat =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni inte sett Slayers än era stollar, så underbart bra serie®!

 

Slayers! och Slayers Next är helt klart dom bäst, sen Slayers Try är också mycket bra men ändå lite sämre. Dom två OVA och fem filmerna med Naga är dock lite småtråkiga får jag säga, iallafall jämfört med serierna. Naga är dock rätt skön karaktär i övrigt. :>

 

Helt klart en av mina favoritserier ialllafall!

 

Darkness beyond blackest pitch, deeper than the deepest night! Lord of Darkness, shining like gold upon the Sea of Chaos, I call upon thee, swear myself to thee! Let the fools who stand before us be destroyed by the power you and I possess! GIGA SLAVE! >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni inte sett Slayers än era stollar, så underbart bra serie®!

 

Slayers! och Slayers Next är helt klart dom bäst, sen Slayers Try är också mycket bra men ändå lite sämre. Dom två OVA och fem filmerna med Naga är dock lite småtråkiga får jag säga, iallafall jämfört med serierna. Naga är dock rätt skön karaktär i övrigt. :>

 

Helt klart en av mina favoritserier ialllafall!

 

Har du läst Böckerna som serierna bygger på? De är bra mycket bättre än anime-serierna i min mening; Linas förstapersons-berättande ger ett nytt djup till hennes personlighet. Tyvärr slutade TokyoPop ge utt böckerna efter bok 6...

 

 

Hur som helst, serier som jag följer är:

 

Naruto

Bleach

Gakuen Utopia Manabi Straight

Kanon

D.Gray-Man

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Har du läst Böckerna som serierna bygger på? De är bra mycket bättre än anime-serierna i min mening; Linas förstapersons-berättande ger ett nytt djup till hennes personlighet. Tyvärr slutade TokyoPop ge utt böckerna efter bok 6...

 

Nej tyvärr inte, men kände till dom sen tidigare. Läser inte så mycket längre, annars skulle jag skaffat dom direkt! Får bli i framtiden någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...