Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

grunt

da Dates?

Rekommenderade inlägg

Undrar om man kunde få lite info om ungefär när fler delar utav sidan är färdiga. Ber inte om exakta datum men något hum kan man väl få?

Sedan skulle det va kul med lite info om vad exakt de andra delarna kommer innehålla, butik säger ju iof sig självt, men det kan vara kul att veta vad som kommer säljas. Det samma gäller för download sektorn.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Så som en som följt duke nukem forever, kan jag bara citera ett antal personer.

Alla säger: When it's done.

och det är det enda sanna svaret.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jobbar på det men kan inte gå in närmare på när då jag nyss blev klar med en testserver att pröva ändringarna på först.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

jo det vore kul med lite sånt...men om det är en sida som är extremt efterlängtad och släpper den innnan den är helt klar kan man inte ha allt fixat. B)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Gäst

Som jag skrev i en annan tråd, så har jag väl mycket med jobb och övrigt liv för tillfället. Det är under utveckling, men det går tvärr inte så fort som jag och alla andra skulle vilja. Jag hoppas kunna ha igång nyheter och butik i slutet av sommaren/början av hösten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu