Hoppa till innehåll
Anime.se

Zero no Tsukaima


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Shit, kom på nu att jag inte har sett klart den här serien!!! flaskis varför påminner du mig inte om sådant här?

För att du måste se klart på Clannad först ;)

 

Det måste han inte alls!

 

Förresten skulle inte den nya säsongen komma nu snart?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1

mm serien började bra i sängen ;)

men jag gillade inte att han helt plötsligt skulle bli av med sina krafter bara sådär :/ det kändes lite B faktist men men det är ju bara första avsnittet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1
mm serien började bra i sängen ;)

men jag gillade inte att han helt plötsligt skulle bli av med sina krafter bara sådär :/ det kändes lite B faktist men men det är ju bara första avsnittet.

 

Hej hej Boda. Ska vi prata ZnT3?

Första avsnittet var helt okej tycker jag också. Att hans krafter försvann kan nog bara leda till ännu mer intriger mellan massa tjejer då han inte enbart är bunden till Louise, just nu iaf. Vilket jag bara tycker är roligt! MER SIESTA! men jag hejar mest nog på Louise iaf.

 

Vi får oss även en alv, eller något liknande, goa grejer de. Hon kommer nog vara med redan till andra avsnitt om jag mins previewn rätt. Bra start och hoppas att tredje säsongen kan bli minst lika bra som de två första. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1
mm serien började bra i sängen ;)

men jag gillade inte att han helt plötsligt skulle bli av med sina krafter bara sådär :/ det kändes lite B faktist men men det är ju bara första avsnittet.

 

Hej hej Boda. Ska vi prata ZnT3?

Första avsnittet var helt okej tycker jag också. Att hans krafter försvann kan nog bara leda till ännu mer intriger mellan massa tjejer då han inte enbart är bunden till Louise, just nu iaf. Vilket jag bara tycker är roligt! MER SIESTA! men jag hejar mest nog på Louise iaf.

 

Vi får oss även en alv, eller något liknande, goa grejer de. Hon kommer nog vara med redan till andra avsnitt om jag mins previewn rätt. Bra start och hoppas att tredje säsongen kan bli minst lika bra som de två första. :)

 

Helloooo Blå

MM vad jag har sett ifrån andra avsnittet så är alven (Tiffania) bara för goooooooe alltså :3 oskyldig med en nice kropp <3 perfekt för mig ;) Men Louise ska det fortfarande vara, hon såg trevlig ut i sängen ;) synd att hennes syster var tvungen att störa dom :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tankar om andra avsnittet
Den där andra "Void"-magikern som Sheffield är ute efter, kan det vara Tiffania?

 

Tiffania= Busto Revolution

 

 

2

Fick också den känslan faktiskt ^^ Isåfall skulle det vara kul om Tiffania skulle göra en summoning spell och att Saito skulle bli hennes tsukaima också ^^ [
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

säsong 3 ep 4

okej enda anledninger jag skriver är att fan vad avis jag blev på Saito i slutet, Tiffa är bara för söt. Hoppas verkligen Dvderna är ocensuerade ^^.

Annars följer serien dom förväntningar jag förväntade mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 years later...

Har sett alla säsonger, alla episoder (mihii) Även fast det blir liiiite långdraget om hur saito och louises relation är, så gillar jag den här serien jätte mycket :shappy:

Någon som vet om/när det ska komma en fjärde säsong? :colonthree:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 months later...

Det ska väl också vara sista delen.

 

Lustigt. Efter Zero no Tsukaima serie 3 och Shakugan no Shana serie 2 trodde jag att de båda skulle bli sådana där animéserier som aldrig får ett riktigt slut, utan snarare sjunker i glömska, men båda blir avslutade ungefär samtidigt i lättromanform (Shana bok 24 nu i oktober, Tsukaima bok 22 i början av 2012 gissar jag) och får dessutom animéversioner som, antar jag, kommer att baseras just på de avslutande böckerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Såg just klart första säsongen av serien och tyckte den var rätt skoj. Hade faktiskt inte kollat upp ifall det fanns fortsättning än men det tycks det ju finnas. Själv är jag rätt nöjd nu med det slut som var. Allt kändes liksom lite avslutat och det var en rätt småsöt serie med rätt klassiska/stereotypiska roller. Jag får väl se om jag får tråkigt nån gång framöver och spanar in fortsättningen. För att inte råka ramla över några spoilers så har jag inte läst mer i den här tråden, men nån kanske kan ge mig ett tips om den är värt att fortsätta se eller inte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...