Hoppa till innehåll
Anime.se

Hjälp! Gungrave complete boxset


tobiasu-sama
 Share

Rekommenderade inlägg

Någon som på något sätt skulle kunna hjälpa mig få tag på samlarboxen med Gungrave? Jag har självklart sett boxen (med 7 diskar eller hur många det nu var)men den är ju region 1 och kostar ca 1300:-

 

Därför ber jag:är det någon som kan tipsa om t.ex en bra sida att köpa denna produkten ifrån, har kollat länkarna som är klistrade men ack nej den finns inte på någon av dessa. hjälp mottages tacksamt ;)

 

Måste måste ¨måste ha tag i Boxen,Gungrave är den bästa animen någonsin enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

någon som beställt från dessa sidor som vet att dom fungerar?:

 

www.meganimedvd.com

www.thisisanime.com

www.shopanimedvd.com

De säljer piratkopior. Hur ser man det? På några sätt: Regionsfri; mer än två timmar video per skiva (kass kvalitet); (oftast usel) engelsk och kinesisk textning; alldeles "för lågt" pris; fodralens utseende (ofta saknas officiella logotyper från producenterna). Se även: The Pirate Anime FAQ.

 

Du kommer nog inte så mycket billigare för en obegagnad utgåva än 720 kr (för tunnpackversionen). Men hallå, 1300 kr är ju inte så mycket - hade du varit i Japan hade det kostat över 4500 kr. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som på något sätt skulle kunna hjälpa mig få tag på samlarboxen med Gungrave? Jag har självklart sett boxen (med 7 diskar eller hur många det nu var)men den är ju region 1 och kostar ca 1300:-

 

Därför ber jag:är det någon som kan tipsa om t.ex en bra sida att köpa denna produkten ifrån, har kollat länkarna som är klistrade men ack nej den finns inte på någon av dessa. hjälp mottages tacksamt ;)

 

Måste måste ¨måste ha tag i Boxen,Gungrave är den bästa animen någonsin enligt mig.

 

jag rekomendera denna sida www.axelmusic.com .då slipper du tull&frakt

 

dom har boxen på R1 (engelsk dubb + japansk orginal språk med eng-subtitles )

 

den kostar 940kr .. och det är thin-pack utgåvan .. dom har även den för 1300kr ..

 

jag tror inte du kan få tag i boxen biligare tyvärr

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...