Hoppa till innehåll
Anime.se

TV4 satsar på anime


Noctune
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 287
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Förresten, var det inte nån som skulle göra en namninsammling och skicka brev till tv4, lr nått sånt?

Tänkte precis skriva om det. ;)

 

Jag har funderat på listans egentliga syfte. Klart man vill se mer anime, fast frågan är vad. Själv har jag funderat på en lista där vi vill att fyran får upp ögonen för anime som INTE är censurerad och som riktar sig till 13 år och uppåt, dvs tonåringar. Vi önskar undertext i första hand.

 

Vad tycks om denna idé?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag syftade mer på MIG. Zimeon har nog fullt upp med annat misstänker jag. Det är minsann inte bara han som skall kämpa för mangasverige, utan vi andra också. Därför skall JAG skriva det. Jag börjar att skriva det i morgon, för nu har jag fått tillräckligt med inspiration. Efter min text kommer listan följa med inte ENBART namn, utan även en unik text som varje person skrivit också.

Kommentarerna skickas därefter som A-post till TV4 för att göra ett sådant seriöst intryck som möjligt och för att visa att vi menar allvar.

SÅ! I morgon börjar jag skriva. Det kan ni lita på. Mitt maskande är över.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm dom flästa...heh alla tror jag.

 

jo någon borde ju göra det...vet ju inget om dig Elwin men du kan säkert din sak.

zimeon är ju grym på sånt men som sagt han har nog fullt upp, Herid ser jag nästan som en förebild...grym på sånt me ;)

 

men det är en grymt bra idé stöttar den till tusen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...