Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Gafvert

Bilder i inlägg?

Rekommenderade inlägg

Kanske inte hets mot 'folkgrupp', men den är förolämpande. Mnja, så vitt jag vet så vill Thomas att man skall länka till bilder, men vi håller på gå igenom en del saker nu inför nästa uppdatering osv. Så vi får antagligen lägga till något för att klargöra användandet utav bilder i inlägg.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ok, jag tar bort den.

Men kommer det komma specifika regler för bilder typ, storlek både i bytes och i bredd och höjd?

(EDIT) Nu blev det ju en länk automatiskt eller var det en moderator som gjorde det?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Nej, för det går inte på anime.se:s servrar så det tynger inte ner dem så det borde inga regler för dyka up.

Men jag tog bara med det för att beskriva vilka regler som fanns för bilder :P.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Ok, jag tar bort den.

Men kommer det komma specifika regler för bilder typ, storlek både i bytes och i bredd och höjd?

Det har jag ingen aning om, det är helt upp till Thomas Dahlin och Avathar som är admins på anime.se.

(EDIT) Nu blev det ju en länk automatiskt eller var det en moderator som gjorde det?

Det va jag det >:D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Japp, tur att jag inte gjorde det. Eller var det skicklighet?

Men jag skulle inte bli förolämpad eller sur om nån skrev in mitt nick där på lite skoj liksom.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu